استیضاح وحیدی را به صلاح کشور نمی‌دانم/ اولویت نمایندگان حل مشکلات کشور باشد

  4020518019 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وحیدی را به صلاح نمی‌دانم، اظهار داشت: نمایندگان اولویت کار خود را بر رفع مشکلات کشور بگذارند.

استیضاح وحیدی را به صلاح کشور نمی‌دانم/ اولویت نمایندگان حل مشکلات کشور باشد

حسین محمدصالحی دارانی در گفت و گو با  ایرنا در واکنش به اصرار برخی از نمایندگان بر استیضاح وزیر کشور بیان داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور استیضاح وزیر را به صلاح نمی‌دانم، از ابتدا مخالف هرگونه استیضاح در این دولت بودم .

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: بخشنامه ای از سوی معاون سیاسی وزیر کشور اعلام شد که مورد اعتراض برخی از نمایندگان قرار گرفت و بندهای از این بخشنامه حذف شد. وکلای ملت انتظار دارند که وزرات کشور با طمانینه، همراهی و همکاری بیشتری با نمایندگان داشته باشد.

نماینده مردم فریدن اصفهان با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای ضربه زدن به وحدت قوای سه‌گانه اظهار داشت: برای امنیت و آرامش مردم نیاز به همراهی و همدلی بیشتر مسوولان نظام است در شرایط فعلی هم طرح استیضاح به صلاح کشور نیست.

وی خطاب به نمایندگان تاکید کرد: نمایندگان با سعه صدر بیشتری به مسائل توجه کنند و اولویت کار خود را بر رفع مشکلات کشور بگذارند.

به گزارش ایرنا،ماجرای تقاضای استیضاح وزیر کشور به نامه معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور برمی گردد که از استانداران و فرمانداران درخواست شده بود با توجه به قرار گرفتن در سال پایانی مجلس که انتخابات نیز در اسفند امسال برگزار می شود، به جهت ایجاد عدالت تبلیغاتی میان داوطلبان ورود به مجلس، دستگاه های اجرایی استان ها در برنامه های دولتی و افتتاح پروژه های عمرانی از نمایندگان مردم آن شهر یا استان در مجلس دعوت نکنند.

با این حال به گفته محمد باقر قالیباف رئیس مجلس، بندهای ۲، ۴، ۶ و ۷ این بخشنامه که مربوط به موارد مذکور بود، که با دستور وزیر کشور از بخشنامه انتخاباتی حذف شد؛ اما برخی نمایندگان مجلس علی رغم برطرف شدن علت اعتراض آنها، همچنان بر استیضاح وزیر کشور اصرار دارند.