هلاکت شرور مسلح در درگیری‌ با پلیس ایرانشهر

  4020504123

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت شرور مسلحی که به سمت مامورین انتظامی این شهرستان تیراندازی کرده بود، خبر داد.

هلاکت شرور مسلح در درگیری‌ با پلیس ایرانشهر

مرتضی جوکار در گفت‌وگو با  فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس شهرستان ایرانشهر در حین گشت زنی هدفمند در محور مواصلاتی  روستای ابتر به ایرانشهر به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود:  مأموران پلیس جهت بررسی بیشتر دستور ایست را به خودرو مذکور صادر کردند که راننده بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه و سرنشینان خودرو به سمت خودرو پلیس تیراندازی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این درگیری که به مدت یک ساعت بین مأموران و شرورهای مسلح به طول انجامید، مامورین پلیس موفق شدند با هوشیاری کامل و اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب و برتری حجم آتش، یک نفر از شرورهای مسلح را به هلاکت رسانده و ۲ نفر دیگر به جهت موقعیت جغرافیایی حاکم بر محل درگیری در ارتفاعات متواری  شدند.

سرهنگ جوکار با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ، یک قبضه سلاح  کلاش و ۳ تیغه خشاب و ۸۶ فشنگ جنگی  اضافه کرد: سایر عناصراین باند که متواری شدند نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.