از بیانیه منتسب به نمایندگان بی‌اطلاعم/ نباید مسائل را پیچیده کنیم

  4020504036

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلایم در مورد بیانیه منتسب به نمایندگان درباره عملکرد وزیر کشور گفت: در شرایط فعلی چنین اقداماتی به نفع کشور نیست و نباید مسائل را پیچیده کنیم.

از بیانیه منتسب به نمایندگان بی‌اطلاعم/ نباید مسائل را پیچیده کنیم

غلامحسین رضوانی در گفت‌ و گو با ایرنا در مورد بیانیه منتسب به تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد وزیر کشور گفت: از صدور این بیانیه بی اطلاع هستم و آن را امضا نکرده‌ام و نمی دانم هدف دست اندرکاران تهیه این بیانیه چه بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس انتشار این بیانیه را غیرمعمول عنوان کرد و گفت: استیضاح حق قانونی نمایندگان است و روش آن هم در قانون آیین نامه داخلی مجلس مشخص شده است؛ بنابراین صدور بیانیه معنایی ندارد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر برخی نمایندگان برای استیضاح وزیر کشور اصرار دارند، بهتر است بر مبنای رویه قانونی کار را دنبال کنند.

رضوانی تصریح کرد: اگر هم توافقی با وزیر کشور انجام شده، از آن بی اطلاع هستم و در شرایط فعلی صدور چنین بیانیه هایی را به نفع کشور نمی دانم و معتقدم نباید مسائل را پیچیده کنیم.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه - سوم خرداد - بیانیه‌ای را به نام «جمعی از نمایندگان مجلس» منتشر و در آن از عملکرد وزیر کشور انتقاد کرد و پس از ساعاتی آن را از خروجی خود حذف کرد.

بیانیه مذکور در حالی به نام «جمعی از نمایندگان مجلس» صادر شده بود که نمایندگان از جزئیات و متن آن بی اطلاع بودند.