در پی حمله اشرار به مدافعان امنیت در سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛ یتیم شدن کودک پنج ماهه در روز حضرت علی اصغر(ع)

  4020502087 ۶۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

استواریکم "محمدرضا شیخی" و سه افسر پلیس راه درپی حمله تروریستی اشرار و کوردلان معاند به واحد گشتی پلیس راه سیستان و بلوچستان در محور (خاش- تفتان) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. تنها طفل پنج ماهه شهید شیخی در روزی که به نام حضرت علی اصغر(ع) نامگذاری شده یتیم شد.

یتیم شدن کودک پنج ماهه در روز حضرت علی اصغر(ع)

به گزارش ایسنا آیت الله محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا در دیدار با خانواده شهید محمدرضا شیخی درگفت‌وگو با ایسنا گفت: ما شدیداً این اقدام کورکورانه را محکوم می‌کنیم و از دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سایر نهادها و سازمان‌های ذیربط می‌خواهیم که عوامل این اقدام ناجوانمردانه را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نکا نیز به ایسنا گفت: کوردلان معاند با کمین در مسیر خودروی پلیس راه "خاش به تفتان"، با حمله تروریستی به سمند پلیس راه پس از ترور ۴ افسر گشت پلیس‌راه که در حین انجام خدمت بودند به شهادت رسانده و به سرعت از محل حادثه متواری شدند.

 

عزیزی ادامه داد: در این حمله ناجوانمردانه تروریستی؛ استواریکم "محمدرضا شیخی" فرزندی از فرزندان نیک نام نکا، استواریکم "حسن وحیدی" استواریکم "محمدرضااسماعیلی" و ستوان یکم" مهدی الله پور" به شهادت رسیدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: پس ازحمله کوردلان به خدمت گزاران این کشور تیم های تخصصی پلیس جهت بررسی دقیق موضوع در منطقه حضور یافتند و تحقیقات برای دستگیری عاملان ترور ادامه دارد.

شهادت آرزوی پسرم بود

مادرشهید استواریکم محمدرضا شیخی نیز گفت: خوشحالم که فرزندم در راه اسلام شهید شد اما رسالتی خیلی سخت بر دوشم قرار گرفت زیرا باید تکیه گاه همسر وکودک پنج ماهه فرزندم باشم.

این مادر شهید با بیان اینکه پسرم "رضا" ستون خانه ام بعد از پدرش بود، افزود: تمام دلخوشی من از دنیا پسرم بود زیرا همه جوره پای مسئولیت نظام و خانواده ایستاده بود.

 

 خانم شیخی با اعلام اینکه محمدرضا تنها پسرم بود و تمام آرزویش شهادت بود، اظهار کرد: محمدرضا بسیار دلسوز و مهربان بود مدام می‌گفت؛ مسیر مردن برای همه است اینکه چگونه بمیریم مهم است.

این مادرشهید با بیان اینکه در مسیر زیارت امام رضا(ع) به همراه دختر و نوه ام بودم که از طریق اخبار خبر شهادت تنها فرزند دلبندم را شنیدم، گفت: با اعلام خبر شهادت محمدرضا فرزند دلبندم سفر را نیمه تمام گذاشته و بازگشتیم.

شهید مدافع امنیت محمدرضا شیخی از استان مازندران اهل شهرستان نکا است. از شهید شیخی یک فرزند دختر  پنج ماهه به یادگار مانده است.