رادان: ساماندهی اتباع در دستور کار است/ رصد کویرها با تجهیزات بالگردی و پهپادی

  4020429021

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تشریح تبعات حضور اتباع غیرمجاز و ضرورت ساماندهی این افراد گفت: ساماندهی اتباع در دستور کار همه مراکز مرتبط با ا ین افراد قرار دارد.

رادان: ساماندهی اتباع در دستور کار است/ رصد کویرها با تجهیزات بالگردی و پهپادی

به گزارش ایرنا، سردار احمد رضا رادان در حاشیه آیین معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اتباع غیرمجاز ۲ خطر برای منطقه دارند، گفت: ابتدا خطر آشفتگی و سرگردانی اتباع است که این خطر باید رفع شود.

وی افزود:خطر دوم نیز زیر پا گذاشتن قانون از سوی این افراد است که در این راستا ما مجری قانون هستیم و قانون را پیگیری می‌کنیم.

سردار رادان خاطرنشان کرد: ساماندهی اتباع باید شامل این شود که چه تعداد تبعه مجاز هستند و چه تعداد از این اتباع اجازه اقامت دارند؛ در این راستا موضوع اقامت‌های طولانی و ساماندهی کار اتباع انجام می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: حقیقتی وجود دارد و آن این است که به هر حال تعدادی از جاهایی که نیاز به کار دارد در اتباع نهادینه شده و باید برای این ظرفیت تصمیم‌گیری و از آن استفاده شود.

به گزارش ایرنا سردار رادان برای معرفی فرمانده جدید انتظامی کرمان به این استان سفر کرده بود و ضمن تجلیل از عبدالرضا ناظری، سردار ناصر فرشید را در این مسئولیت معارفه کرد.