تصادف مرگبار پژو ۴۰۵ با کامیون با ۶ فوتی

  4020427131

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی گفت: برخورد دو خودروی کامیون و پژو ۴۰۵ در آزادراه پیامبر اعظم (ص) محدوده دادلو شهرستان میانه منجر به فوت ۶ نفر و مصدومیت دو نفر دیگر شد.

به گزارش فارس از تبریز، حمید منجم امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش  ساعت۵۵ : ۱۵دقیقه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و کامیون واقع آزادراه پیامبر اعظم محدوده دادلو شهرستان میانه یک تیم اندادی و دو دستگاه خودروی نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر میانه به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادگر‌ان جمعیت هلال‌احمر با تجهیزات سبک  به رهاسازی مصدومان و فوتی‌های خودروی پژو اقدام کردند مصدومین حادثه توسط اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شده‌اند.

منجم ادامه داد: در این حادثه متاسفانه ۶ نفر فوت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت:  عوامل اصلی و عمومی تصادفات را شامل عجله، شتاب و سرعت غیرمجاز در رانندگی، حواس پرتی و بی توجهی به جلو، خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد که دو عامل خاص آن انحراف به چپ با سرعت غیر مجاز در جاده های دو طرفه و رعایت نکردن فاصله طولی است که منجر به تصادفات زنجیره ای می شود.