احمد مهدوی، رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز، امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی برخورد قطار با عابر پیاده یک مصدوم به جای ماند.
این مقام مسؤول با اشاره به اینکه این حادثه در محدوده رزکان اتفاق افتاد، اضافه کرد: مصدوم یک پسر ۱۵ ساله است.
وی بیان کرد: مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
