معاون رییس جمهور: نرخ تورم در دولت سیزدهم به ٤٨ درصد کاهش پیدا کرد

  4020218117 ۲۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم تلاش زیادی انجام داد تا نرخ تورم در کشور از ۶۰ به ٤٨ درصد کاهش پیدا کرد.

معاون رییس جمهور: نرخ تورم در دولت سیزدهم به ٤٨ درصد کاهش پیدا کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: مهار تورم در بحث تاب آوری و معیشت مردم بسیار تاثیر دارد.

وی افزود: در بحث تولید نیز در دولت سیزدهم تولید خودرو از ٨۰۰ دستگاه در سال به یک میلیون و ۴۰۰ دستگاه افزایش یافت.

منصوری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از هیچ تلاشی در خدمت رسانی به مردم دریغ نکرده است، گفت: کسی نمی‌تواند دولت را به کم کاری متهم کند چون دولت سیزدهم، دولت کار است.

وی ادامه داد: امسال برای کمک به احیای دریاچه ارومیه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب شد.

به گفته وی آذربایجان غربی در بحث منابع آب، خاک، نیروی انسانی و موقعیت مرزی جایگاه خوبی دارد.

«محسن منصوری» معاون اجرایی رییس جمهور روز دوشنبه از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه وارد استان آذربایجان غربی شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان اجرایی استان قرار گرفت او سپس با حضور در مزار شهدای باغ رضوان ارومیه با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل با آرمان‌های شهیدان تجدید پیمان کرد.

بازدید از بیمارستان ارومیه، شرکت در جلسه پیگیری مصوبات عمرانی و اقتصادی، دیدار با فعالان فرهنگی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، بازدید از بیمارستان اشنویه، بازدید از پروژه‌های حوزه آب و خاک در سد سلیوه، بازدید از بیمارستان نقده، بازدید از پروژه تقاطع محمدیار، بازدید از جاده مهاباد - ارومیه و بیمارستان مهاباد، بازدید از کمربندی و بیمارستان میاندوآب و پروژه‌های جاده میاندوآب - شاهین دژ از برنامه‌های سفر یک روزه معاون اجرایی رییس‌ جمهور به آذربایجان غربی است.

آذربایجان‌غربی از نظر جمعیت در ردیف ۱۰ استان پرجمعیت کشور است طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت استان، سه‌ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۱۹ نفر اعلام شد و اکنون دارای ۲۰ شهرستان است و ارومیه، خوی و بوکان در رده‌های اول تا سوم از نظر جمعیت قرار دارند.