بررسی مسمومیت دانش‌آموزان در جلسه "شورای تأمین استان تهران"

  4011210113 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

در پی مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس تهران، این مسئله در دستور بررسی "شورای تأمین استان تهران" قرار گرفت.

بررسی مسمومیت دانش‌آموزان در جلسه "شورای تأمین استان تهران"

به گزارش تسنیم، در پی مشاهده مواردی از مسمومیت خفیف در برخی دانش‌آموزان مدارس تهران از جمله در مدرسه دخترانه 13 آبان و هاجر در منطقه 9، ظهر امروز جلسه شورای تأمین استان برای بررسی ابعاد این موضوع تشکیل شده است.

از 9 آذر ماه امسال شاهد گزارش بروز برخی از مسمومیت‌ها در مدارس شهر قم بودیم اما ماجرای مسمومیت دانش‌‌آموزان فقط محدود به شهر قم نماند و در سایر مناطق کشور نیز از جمله در بروجرد و در 12 آذر در یک مدرسه شبانه‌روزی در شهر ساری شاهد مسمومیت 50 دانش‌آموز بودیم یا در 26 دی، 30 دانش‌آموز مدرسه فرزانگان اردبیل دچار مسمومیت شدند.

همچنین روز گذشته شاهد بروز مسمومیت در دبیرستان دخترانه خیام شهر پردیس تهران بودیم.