اجرای آزمایشی سیستم نظام ارجاع با موفقیت به پایان رسید

  4011203049 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه‌های آزمایشی سیستم نظام ارجاع در استان‌های مازندران و فارس با موفقیت اجرا شد و دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

 اجرای آزمایشی سیستم نظام ارجاع با موفقیت به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پورحسینی در آیین آغاز به کار چهارمین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های آزمایشی سیستم نظام ارجاع در استان‌های مازندران و فارس با موفقیت اجرا شد و دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: با توجه به موفقیت آمیز بودن اجرای این سیستم در این استان ها و پس از جمع‌بندی نهایی آن، این طرح از سال آینده در سراسر کشور اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری سالانه اجلاس روسای دانشگاه‌های و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور یک فرصت ویژه است تا ضمن برنامه‌ریزی هرچه بهتر برنامه‌های اجرایی سال آینده در حوزه سلامت را نیز برنامه ریزی کنیم.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مهمترین برنامه‌های اجلاس روسای دانشگاه‌های و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مواردی همچون برنامه هفتم توسعه، بودجه سلامت در سال ۱۴۰۲، برنامه‌های پزشک خانواده و فعالیت‌های حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی خواهد بود.

پورحسینی افزود: همچنین در نظر داریم تا همانند سال‌های قبل و حتی بهتر از گذشته تعامل بسیارخوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با حوزه سلامت از جمله کمیسیون بهداشت و درمان در راستای ارائه خدمات شایسته و در خور شأن به مردم برقرار کنیم.