به گزارش الف، عزتالله ضرغامی در کانال تلگرامی اش نوشت:
* از منزل تاریخی امام(ره) در خمین بازدید کردم .
* صفا و معنویت خاصی دارد . نماز مغرب و عشا را به امامت تولیت آنجا حاج آقای رضوی خواندیم .
محل تولد آن مرد بزرگ در کنج یک اتاق کوچک حال خاصی دارد .
* امام(ره) در جوانی آنجا را ترک می کند و ابتدا به مدرسه علمیه در اراک و سپس به قم می آیند .
* اما نماد واقعی بیت امام،"جماران" است .
حسینیه ای ساده و بی آلایش که کعبه ی آمال همه ی آزادیخواهان جهان شد .
* به دوستان وزارت خارجه پیشنهاد کردم بازدید از جماران را در برنامه ی همه ی میهمانان خارجی قرار دهند . بدون دیدن جماران ، آنان درک درستی از امام پیدا نمی کنند .
* به همکاران و مسئولان خمین توصیه های موکدی درمورد روایت صحیح و بیان واقعی شخصیت حضرت امام(ره) داشتم .
* الان خیلی جالب نیست !
