مازوت‌سوزی نیروگاه شازند

  4011004074

به علت وجود نیروگاه حرارتی شازند در غرب اراک، این شهر هر ساله در زمستان با مسئله مازوت سوزی و آلاینده ای به نام گوگرد روبروست که کیفیت هوا را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. سال گذشته این نیروگاه از ۲۷ آذر مشغول استفاده از سوخت مازوت شد در نهایت سال ۱۴۰۰، پرونده آلودگی هوا با ۱۶۵ روز ناسالم بسته شد، اما امسال از ۲۰ آبان مشغول مازوت سوزی شد و در حال حاضر سه واحد از این نیروگاه در حال استفاده از مازوت است.

مازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازند