آماده باش و اعزام نیروهای امدادی شهرستان‌های بشرویه و طبس به منطقه زلزله‌زده

  4010922134

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: گروه‌های ارزیاب به منطقه زلزله‌زده بشرویه اعزام شدند و تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی دریافت نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی شامگاه سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: این زلزله‌ به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۱۷:۴۴ امروز در عمق ۱۱ کیلومتری زمین حوالی بشرویه را لرزاند.

وی اظهار داشت: اکیپ‌های مدیریت بحران در حال اعزام به بشرویه و در حالت آماده‌باش هستند.

فرماندار بشرویه هم اعلام کرد: شورای مدیریت بحران شهرستان در حال برگزاری است و تیم‌های هلال احمر نیز به منطقه اعزام شده‌اند.