ترافیک پرحجم و سنگین در محور هراز و فیروزکوه

گروه اجتماعی الف،   4010624118

 فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه هستیم و عبور و مرور در محور امام رضا(ع) روان و عادی در جریان است.  

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین اما درجریان است و خودروها به کندی اما بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند و عبور از لاین مخالف روان درجریان است.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور و بدون ترافیک‌های سنگین درحال عبور از این محور هستند.

کهریزی ادامه داد: در پایان هفته‌ و روزهای تعطیل شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه مانند جاجرود، بومهن، گیلاوند، و غیره زیر بار ترافیک‌های سنگین و پس زدگی بار ترافیکی میرود و توصیه اکید داریم هموطنان مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار بدهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در جریان است و هم وطنان به سهولت درحال عبور از این محورها هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، عنوان کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.