بازدید سرزده مشاور وزير و رئيس سازمان حراست وزرات تعاون از شركت دخانيات و مجتمع توليدی تهران

گروه اقتصادی الف،   4010522120

"مسعود حسین پور" مشاور وزير و رئيس سازمان حراست وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شركت دخانيات ايران و مجتمع توليدي تهران بازدید کرد.

بازدید سرزده مشاور وزير و رئيس سازمان حراست وزرات تعاون از شركت دخانيات و مجتمع توليدی تهران

به گزارش الف مسعود حسين پور در اين بازديد ضمن تقدير و تشكر از زحمات جهادي مديرعامل شركت دخانيات و تيم مديريتي جديد گفت: اقدامات ضد فساد و مبارزه با رانت هاي شكل گرفته در شركت دخانيات كه ريشه اي پيچيده و تو در تو داشته است قابل تقدير است و مي بايست با همين روحيه انقلابي تا ريشه كن كردن كامل آن این سیاست را ادامه داد.

وي همچنين گفت: وظيفه حراست حمايت از برنامه هاي تحولي توليد، فروش و فعاليت هاي اقتصادي اثربخش بنگاه هاي اقتصادي است و در اين مسير اگر كسي مانع و حاشيه ساز باشد بايد با آن برخورد شود.
رئيس سازمان حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: برخي از افراد در داخل بنگاه هاي اقتصادي بدليل آلودگي هاي مالي و سياسي، بدنبال تأمين منافع بيگانگان و افراد بيرون شركت هستند و حتي در بسياري از بنگاه هاي اقتصادي ما شاهد جاسوسي صنعتي نيز هستيم، بنابراين چشمان تيز بين حراست بايد اين افراد را شناسايي و در اختيار قانون قرار داده و برخورد نمايد.

 حسين پور گفت: در سالي كه مزين به نام توليد، اشتغال و دانش بنيان است همه مكلفند به سياست هاي توليدي كشور كمك نمايند و حراست در اين عرصه بايد با نگاه صيانتي پيشگام تر از ديگران باشد.

در این بازديد محمد شیخان، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، توضیحاتی در خصوص اقدامات تحولي چند ماه گذشته در بخش توليد، صادرات، حمايت از كشاورزان، و توسعه زير ساخت ها و تکنولوژی های بکار رفته در مجتمع ها و دستاوردهای کسب شده را بیان کرد.

 در این بازدید مدیرعامل شرکت دخانیات و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت نیز حضور داشتند‌.