نماینده تاکستان :ضرغامی از ولایی ترین و مخلص ترین مسئولانی است که قلبش برای کشور می تپد

گروه سیاسی الف،   4010514001
نماینده تاکستان :ضرغامی از ولایی ترین و مخلص ترین مسئولانی است که قلبش برای کشور می تپد

 رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان قزوین و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکلات میراث فرهنگی در استان قزوین و تعیین تکلیف مسائل موجود در این حوزه تاکید کرد. 

در پی سفر وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به استان قزوین و بازدید از نقاط دیدنی این شهر جلسه ای با حضور وی و تشکلهای مردمی و مدیران بخشهای اجرایی تشکیل شد. 


رجب رحمانی  نماینده تاکستان دراین نشست اظهار کرد: در حوزه های میراث فرهنگی و اوقاف،  در استان قزوین مشکلات و درگیری هایی وجود دارد که نیازمند تمهیدات لازم است تا تکلیف مردم روشن شود.

 وی خاطرنشان کرد:آقای ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را از استیضاح و سوال نترسانید.

او به عنوان یک نیروی قوی،  هر آنچه در توان دارند به کار خواهد بست و از ولایی ترین و مخلص ترین مسئولانی است که قلبش برای کشور و نظام می تپد. 

وی به معضل موجود در خصوص باغستان های استان قزوین اشاره کرد و افزود: باغستانهایی وجود دارد که چیزی از آنها باقی نمانده است. 

نماینده مردم تاکستان در مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری در سفر به استان قزوین در سال 82 به طور ویژه از مردم، سرداران و...  تجلیل کردند و وزیر میراث فرهنگی هم شناخت عمیقی به استان قزوین دارند. 

رحمانی اضافه کرد: در استان شدن قزوین وزیر میراث فرهنگی و مرحوم علی کردان از وزرای فقید کشور بسیار کمک کردند و حق زیادی بر گردن استان دارند. 

مهندس لطف الله سیاهکلی نیز در حاشیه سفر وزیر گردشگری به استان گفت: «حضور مهندس ضرغامی در استان قزوین فرصت مغتنمی برای شناساندن ظرفیت‌های استان وهم گره‌گشایی و تسهیل‌گری‌هایی که از مقام عالى وزارتخانه قابل پیگیری است، به وجود آورد که تلاش کردیم تا از این موقعیت بهترین استفاده صورت گیرد.