پس از نیم قرن اتفاق افتاد: آغاز روند بازسازی سیستم برق استادیوم یکصد هزار نفری آزادی

گروه ورزشی الف،   4010413011

روند بازسازی سیستم برق اضطراری فشار متوسط استادیوم یکصد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار، آغاز شد.

آغاز روند بازسازی سیستم برق استادیوم یکصد هزار نفری آزادی

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، با دستور وزیر ورزش و جوانان و با تاکید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و پیگیری های معاونت فنی و مهندسی این شرکت، یکشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ مناقصه سیستم برق اضطراری فشار متوسط استادیوم یکصد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی در تالار نصرت مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد تا پس از نزدیک به نیم قرن این سیستم در آینده ای نزدیک بازسازی شود.

"سعید ابوالفتحی" معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اعلام جزییات این خبر تاکید کرد: "یکی از مهمترین دغدغه های ورزش کشور همواره بازسازی و احیای سیستم های عمرانی قدیمی بوده است. موضوعی که به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار گرفته و از همین رو این شرکت به عنوان کارفرما با تعیین مبلغ برآورد و اقدامات کارشناسی و تخصصی فراخوان هایی در زمینه های مختلف برای مناقصه و بازسازی سیستم های قدیمی ارائه کرده است.

یکی از مهمترین این فراخوان ها، مناقصه بازسازی سیستم برق اضطراری و فشار متوسط استادیوم یکصد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران بود که سرانجام امروز به نتیجه رسید."

این برای نخستین بار از زمان تاسیس مجموعه یکصد هزار نفری آزادی است که سیستم برق اضطراری آن و کابل های این مجموعه به منظور بازسازی به مرحله مناقصه گذاشته شده و برنده این مناقصه مشخص شد تا به زودی عملیات بازسازی این سیستم انجام گیرد.

گفتنی است سیستم سخت افزاری برق مجموعه ورزشی آزادی که در اوایل دهه ۵۰ شمسی به مرحله بهره برداری رسید تا کنون به همان شکل و ساختار ابتدایی در مدار بوده است و این اولین باری است که طی پنجاه سال گذشته برای بازسازی این سیستم در استادیوم یکصدهزار نفری آزادی اقدام شده و گامی بزرگ برای شروع بازسازی های مورد نیاز این استادیوم به منظور رفع دغدغه های مردم و تماشاگران مسابقات ورزشی به شمار می رود.

گواهینامه صلاحیت پیمانکاری با حداقل رتبه ۴ تاسیسات و تجهیزات یا ۴ نیرو و داشتن رتبه های بالاتر و نیز داشتن گواهینامه معتبر صلاحیت ایمنی پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله شرایط دریافت اسناد این مناقصه بوده است.