افتتاح حساب آنلاین در بانک پاسارگاد و دریافت کارت در محل دلخواه، با «ویپاد»

گزارش بازرگانی،   4010412027

در عصر پیشرفت و تکنولوژی، زمان آن فرا رسیده است که دغدغه‌های بانکی را از خود دور کنید. پیدا کردن زمان برای حضور در شعبه‌های بانک، حتی بدون در نظر گرفتن شلوغی، طولانی و پیچیده بودن کارهای بانکی، دلیل خوبی است تا به فکر جایگزینی باشیم. این مشکل و دغدغه مدتی است که در دنیا راه‌حلی دارد، نئوبانک‌. حضور بانک‌های مجازی و بدون شعبه فیزیکی، این امکان را در اختیار همه گذاشته است تا کارهای بانکی خود را آنلاین انجام دهند.

بانک پاسارگاد که یکی از بازیگرهای مهم و پیشرو، در زمینه بانکداری دیجیتال ایران، در تمام این سال‌ها بوده است، با شناخت این دغدغه، دست به طراحی و عرضه یک بانک تمام دیجیتال زده است. ویپاد، ترابانک پاسارگاد است که می‌توانید با آن از خدمات پایه بانکی، بدون نیاز به شعبه بانک، در هر جای ایران، بهره‌مند شوید. ترابانک، بانکی است که دستخوش تغییر شده و از بانک سنتی به سوی دیجیتالی شدن پیش رفته است.

 

ویپاد، ترابانک پاسارگاد

حضور ویپاد، در خانواده بزرگ پاسارگاد، این امکان را در اختیار تمام هم‌وطنان قرار داده است تا بتوانید از سراسر ایران، حتی شهرها و روستاهایی که شعبه پاسارگاد در آن وجود ندارد، به خدمات بانک پاسارگاد دسترسی داشته باشید و از آن بهره‌مند شوید. در حال حاضر سبد متنوعی از ‍خدمات بانکی در ویپاد وجود دارد که این خدمات روزبه‌روز بیشتر خواهند شد. در ادامه با خدمات ویپاد بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویپاد، خدمات و قابلیت‌ها

افتتاح حساب دیجیتال پاسارگاد

با ویپاد، در کمتر از چند دقیقه، به صورت کاملا آنلاین می‌توانید یک حساب دیجیتال پاسارگاد داشته باشید. برای افتتاح حساب، بعد از دانلود ویپاد، باید با شماره موبایلی که به نام خودتان است، ثبت‌نام کنید. بعد از وارد کردن شماره موبایل، کد یکبار مصرف ارسالی را ثبت کنید. حالا کدملی، تاریخ تولد و شماره سریال کارت ملی را باید ثبت و تکمیل کنید. اگر کارت ملی هوشمند ندارید، می‌توانید به جای سریال کارت ملی، کد رهگیری خود را وارد کنید.

بعد از ثبت اطلاعات شخصی، به منظور احراز هویت در سیستم بانکی کشور، نیاز است یک ویدیوی کوتاه چند ثانیه‌ای، از چهره‌تان بارگذاری کنید. برای ضبط این ویدیو ابتدا گوشی هوشمند خود را در حالت افقی و سلفی قرار دهید. بعد از بارگذاری ویدیو، اطلاعات شما بررسی خواهد شد و در صورت تایید، حساب شما افتتاح خواهد شد. حالا شما یک حساب جاری بدون دسته‌چک دارید که تفاوتی با حساب‌های عادی ندارد ولی کاملا آنلاین افتتاح شده است.

درخواست و دریافت کارت فیزیکی

بعد از بررسی و تایید اطلاعات شما و افتتاح حساب آنلاین، می‌توانید به راحتی درخواست صدور کارت فیزیکی بدهید. آدرس و کد پستی محلی که می‌خواهید کارت را دریافت کنید، به دقت وارد و ثبت کنید. کارت بانکی شما پس از صدور توسط بانک پاسارگاد، از طریق پست ارسال خواهد شد. بعد از دریافت کارت باید از داخل اپلیکیشن آن را فعال کنید. برای فعال‌سازی کد یکبار مصرف به شماره همراه شما پیامک خواهد شد. درخواست و ارسال کارت فیزیکی ویپاد رایگان است.

دریافت تسهیلات خرد مصرفی

حساب پشتوانه با هدف ارائه تسهیلات خرد، آنی، بدون ضامن و وثیقه، به همه هم‌وطنان راه‌اندازی شده است. شما بعد از دریافت کارت فیزیکی و فعال کردن آن، می‌توانید درخواست دریافت اعتبار پشتوانه دهید. برای دریافت این اعتبار، به هیچ ضامن و وثیقه‌ای احتیاج ندارید و دریافت آن تنها بر مبنای اعتبارسنجی خواهد بود. در اعتبارسنجی، رفتار مالی شما در سیستم بانکی شامل چک برگشتی و بدهی معوقه بانکی، بررسی خواهد شد و در صورت تایید می‌توانید آنی بین ۱ تا ۳ میلیون اعتبار دریافت کنید.

این اعتبار را می‌توانید در مهلت مصرف تعیین شده، بدون محدودیت در تمام خریدهای آنلاین و فیزیکی استفاده کنید. در هر خرید نصف مبلغ فاکتور را باید از موجودی حساب دیجیتال پرداخت کنید و نیم دیگر خودکار از اعتبار شما کسر خواهد شد. دفعه اول تنها می‌توانید اعتبار ۱ میلیون تومانی را دریافت کنید و بعد از هر بار تسویه به موقع، اعتبار بیشتری دریافت کنید. نحوه تسویه اعتبار، به صورت یکجا خواهد بود، اما می‌توانید این مهلت را تمدید کنید.

مسدودسازی کارت

در صورتی که مشکلی برای کارت بانکی شما پیش بیاید، شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید بدون مراجعه به بانک یا عابربانک، کارت خود را به صورت آنلاین و از داخل اپلیکیشن ویپاد، مسدود کنید. این امکان وجود دارد در صورتی که مشکل برطرف شد، کارت خود را دوباره فعال کنید.

صدور کارت المثنی

اگر کارت بانکی ویپاد شما مفقود شده است یا تاریخ انقضای آن سر رسیده، می‌توانید به راحتی از طریق برنامه ویپاد، درخواست صدور کارت المثنی دهید و باز هم آن را از طریق پست دریافت کنید.

دریافت رمز اول و رمز پویا

بعد از دریافت کارت فیزیکی می‌توانید از طریق برنامه ویپاد، رمز اول کارت خود را دریافت کنید. همچنین هر زمان که رمز کارت خود را فراموش کردید، می‌توانید بدون مراجعه به عابربانک، رمز اول خود را مجدد دریافت کنید. رمز پویای کارت شما نیز به صورت پیش‌فرض، بدون کارمزد، فعال است و برای فعال‌سازی آن لازم نیست به بانک مراجعه کنید.

پیامک واریز و برداشت

برای فعال‌سازی پیامک واریز و برداشت حساب و کارت ویپاد نیز نیاز به اقدامی از سوی شما نیست. پیامک اطلاع‌رسانی تراکنش روی حساب شما، بدون پرداخت کارمزد و محدودیت میزان برداشت، فعال است.

کارت هدیه مجازی

اگر قصد دارید به عزیزان‌تان هدیه دهید، نیاز نیست برای دریافت کارت هدیه به بانک بروید. در ویپاد می‌توانید طرح کارت هدیه را از میان طرح‌های متنوع موجود، با توجه به مناسبت مورد نظر، انتخاب کنید. سپس کارت هدیه خود را با متن و مبلغ دلخواه، برای فرد مورد نظر ارسال کنید. اطلاعات و تصویر کارت برای فرد دریافت‌کننده هدیه، ارسال خواهد شد. کارت هدیه ویپاد را می‌توانید در تمام درگاه‌های خرید اینترنتی استفاده کرد، رمز پویای کارت هدیه نیز فعال است.

پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته

هر سوال، ابهام و مشکلی درباره ویپاد داشته باشید،‌ می‌توانید ۲۴ ساعته و در همه روزهای هفته، از طریق تلفن یا گفتگوی آنلاین داخل برنامه، با پشتیبان ویپاد آن را مطرح کنید.

 

 

امنیت و اعتبار

تمام اطلاعات و موجودی حساب‌های ویپاد، نزد بانک پاسارگاد و بر روی زیرساخت‌های بانک نگهداری می‌شود. امنیت ویپاد از سوی بانک پاسارگاد تضمین شده است و می‌توانید با خیال راحت با ویپاد کارهای بانکی خود را انجام دهید.

 

دانلود و اطلاعات بیشتر

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات و امکانات ویپاد، ترابانک پاسارگاد، در هر جای ایران که هستید، می‌توانید اپلیکیشن اندروید و iOS آن را از کافه بازار، مایکت، سیب اپ و سیبچه نصب کنید یا به وب‌سایت ویپاد مراجعه کنید(کلیک کنید).