وزیر کشور: مشکل جابجایی منازل آلوده به نفت در مسجدسلیمان حل می‌شود

گروه سیاسی الف،   4010409120

مسجدسلیمان - وزیر کشور گفت: مشکل جابجایی برخی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز در شهرستان مسجد سلیمان حل شده است.

به گزارش مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در مسجدسلیمان، پیرامون تصمیمات اتخاذ شده در سفر یک روزه خود به خوزستان اظهار کرد: بامداد امروز از مناطق زلزله‌زده اندیکا و ۹۸۰ واحد مسکونی که پس از زلزله باید در این مناطق ساخته می‌شد، بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به میزان پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده اندیکا عنوان کرد: ساخت و سازها در مناطق مورد بازدید در مراحل پایانی کار قرار دارد و مشکل جدی وجود ندارد؛ موارد جدیدی در مورد ساخت یک هزار واحد مسکونی و محل نگهداری دام درخواست شد که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وحیدی در خصوص درخواست آبرسانی به مناطق زلزله‌زده بیان کرد: در بحث آثار و پیامدهای زلزله فعالیت‌های خوبی آغاز شده است که باید دنبال شود.

وزیر کشور، پیرامون فرودگاه مسجد سلیمان و جابه‌جایی مردم از مناطق نفتی به فضای دیگر تصریح کرد: فرودگاه مسجد سلیمان باید تکمیل شود تا به سرعت شاهد راه‌اندازی آن باشیم؛ مشکل جابجایی برخی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز مسجد سلیمان نیز حل شده و وزیر نفت وعده داده که برای حدود یک هزار واحد باقی مانده نیز سالی ۵۰۰ واحد را انجام دهد.

وحیدی در خصوص مسائل مربوط به شهرداری‌ها گفت: در این نشست پیرامون مباحث مربوط به معوقات شهرداری بحث شد و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات شهرداری‌ها اتخاذ می‌شود.

همچنین در این نشست پیرامون وضعیت راه‌ها، کشاورزی، انتقال آب به زمین‌ها و … بحث و تبادل نظر شد.