وزیر بهداشت: در ابتدای کار دولت، روزانه ۵۰هزار مبتلا به کرونا و ۸هزار بیمار بدحال داشتیم

گروه سلامت الف،   4010409091

فارس نوشت: وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: در ابتدای کار دولت سیزدهم، روزانه ۵۰ هزار مبتلا به کرونا، ۱۸ هزار بستری و ۸ هزار مریض بدحال و بالای ۷۰۰ مریض در آی‌سی‌یو داشتیم، با همکاری مردم و حرکت انقلابی و جهادی کرونا کنترل شد و امروز ایران جزو چند کشور موفق دنیا در کنترل کرونا هستیم.

بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرضا با بیان اینکه شهرضا مزین است به شهدای دفاع مقدسی است که در جنگ خط شکن بودند، اظهار داشت: افتخار همکاری با شهید حاج محمد ابراهیم همت را در جنگ داشتم.

وی با بیان اینکه از روزی که هنوز به عنوان وزیر بهداشت رأی نیاورده بودم، نماینده مردم شهرضا پیگیر مشکلات بهداشت و درمان شهرضا بود، افزود: از ابتدای وزارت تا به امروز این پنجاه و یکمین سفر به شهرستان‌ها است.

عین‌الهی بیان کرد: در ابتدای کار دولت سیزدهم، روزانه ۵۰ هزار مبتلا به کرونا، ۱۸ هزار بستری و ۸ هزار مریض بدحال و بالای ۷۰۰ مریض در آی‌سی‌یو داشتیم و این حجم بسیاری از کار را برد و با همکاری مردم و حرکت انقلابی و جهادی کرونا کنترل شد و امروز ایران جزو چند کشور موفق دنیا در کنترل کرونا هستیم.