افزایش دما در پایتخت/ مصرف انرژی مدیریت شود

گروه اجتماعی الف،   4010407102

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به افزایش دما و وزش شدید باد در پایتخت هشدار داد و گفت: به شهروندان توصیه می شود مدیریت مصرف بهینه انرژی را در دستور کار قرار دهند.

افزایش دما در پایتخت/ مصرف انرژی مدیریت شود

به گزارش مهر، حامد یزدی مهر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص صدور هشدار زرد هواشناسی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی برای ۲ روز آینده افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران بیان داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی برای امشب سه شنبه ۷ تیرماه تا پنجشنبه نهم تیرماه مبنی بر کاهش کیفیت هوا و همچنین افزایش دما عدم تردد غیرضروری به ویژه از ظهر تا غروب و استفاده از وسایل ایمنی مناسب مانند کلاه، عینک آفتابی به شهروندان به خصوص بیماران، کودکان، سالمندان، افراد شاغل در فضاهای باز توصیه می‌شود.

یزدی مهر در ادامه عنوان داشت: در خصوص وقوع باد شدید نسبت به شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های سست و خطر سقوط اجسام نیز هشدار صادر شده است و از شهروندان می‌خواهیم برای پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی نکات ایمنی را در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه گفت: با توجه به افزایش دما و بالطبع افزایش مصرف آب و برق، به همه شهروندان عزیز توصیه می‌شود نسبت به مدیریت و مصرف بهینه انرژی دقت و توجه لازم را مبذول نموده تا با قطع آب و برق مواجه نشوند.