رأی الیوم: طرح جدید اسرائیل علیه ایران، دچار شکست زودهنگام شد

گروه سیاسی الف،   4010406122

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم گزارش داد که طرح جدید صهیونیستها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به جای گروههای مقاومت، خیلی سریع شکست خورده است.

رأی الیوم: طرح جدید اسرائیل علیه ایران، دچار شکست زودهنگام شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی خرداد ماه گذشته مدعی شد که این رژیم در حال اجرای دکترین موسوم به «سر اختاپوس» علیه جمهوری اسلامی ایران است؛ به این معنی که به ادعای بنت، «ما دیگر با شاخک‌ها یعنی گروه‌های نیابتی ایران بازی نمی‌کنیم. ما با حرکت به سمت سر [اختاپوس]، معادلات جدیدی را رقم زده‌ایم».

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم با انتشار یادداشتی به این ادعای صهیونیستها پرداخت و نوشت، دولت صهیونیستی طی روزهای گذشته با طرح اصطلاح جدید سر اختاپوس، قصد داشت حملات خود را بر روی ایران متمرکز کند و از نظر داخلی و خارجی با تهران وارد جنگ شود و نه فقط با گروههایی مانند حزب الله، حماس، جهاد اسلامی، الحشد الشعبی یا انصارالله.

به گزارش این روزنامه، تحولات نظامی و اطلاعاتی اخیر نشان داد که استفاده از اصطلاحات توسط صهیونیستها، یک چیز است و آنچه واقعا رخ می‌دهد، یک چیز دیگر. لذا رژیم صهیونیستی تا کنون نه موفق شده است که ایران را هدف قرار دهد نه به گروههای مقاومت ضربه‌ای وارد کند.

بنا بر این گزارش، ایران از ده سال پیش تا به امروز، از نظر نظامی، سیاسی و اقتصادی قدرتمندتر شده است و نیروهای مقاومت نیز از نظر تسلیحاتی و قدرت، پیشرفت زیادی کرده‌اند و حتی از بسیاری از ارتشها نیز قدرتمندتر شده‌اند؛ زیرا هم موشکهای نقطه‌زن در اختیار دارند و هم پهپادهای مدن و پیشرفته. البته نیروی رزمی دارای توانمندی نظامی بالا را هم باید به توانمندی این گروهها افزود.

رأی الیوم در ادامه نوشت، رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تا به امروز در هیچ جنگی پیروز نشده و از ۴۰ سال پیش تا کنون نتوانسته است هیچ یک از کشورهای عربی را اشغال کند، بلکه فقط هزینه مادی و انسانی داده و در پایان مجبور شده است که عقب‌نشینی کند.

به گزارش این روزنامه، شاید رژیم صهیونیستی در خصوص جنگ ترور علیه جمله اسلامی، موفقیتهایی داشته و برخی از دانشمندان را ترور کرده، ولی در جنگ کشتیها و نفتکشها، شکست خورده است. در حال حاضر نیز با وحشتی روبروست که در پی آن، قصد دارد همه گردشگران و اتباع خود را از ترکیه خارج کند.

این روزنامه با اشاره به حملات جمهوری اسلامی به مقرهای موساد در اربیل عراق که چند ماه پیش رخ داد، گزارش داد، نیروهای مقاومت در حال حاضر، توانمندی جنگی بالایی دارند و با قدرت به هر حماقت صهیونیستها پاسخ خواهند داد. برجسته‌ترین مثال در این زمینه، ترس صهیونیستها از انجام هر اقدامی علیه رهبران و فرماندهان حماس و جهاد اسلامی است؛ چرا که در جریان ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی، پاسخ خود را با ۴۰۰ راکت به شهرکهای صهیونیستی دریاف کرد.

به گزارش رأی الیوم، شهرک‌نشینان صهیونیست نه در داخل فلسطین اشغالی بلکه در خارج از آن هم، امنیت ندارند. آنان در داخل فلسطین اشغالی با انتفاضه مسلحانه‌ای روبرو هستند که اهدافی را در عمق این رژیم به ویژه تل‌آویو هدف قرار می‌دهد.

بنا بر این گزارش، اکثر نامگذاری عملیاتها یا طرحهای صهیونیستها مانند «سپر بازدارنده» یا «گلوله‌های شلیک شده» و مانند آن، فقط نتایج فاجعه‌باری برای آنان داشته است؛ چه در کرانه باختری، نوار غزه یا جنوب لبنان. لذا اصطلاح جدید سر اختاپوس هم به همین سرنوشت دچار خواهد شد.