آشنایی با کارگزاری های بین المللی

گزارش بازرگانی،   4010402023 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

به دلیل کاهش ارزش پول ملی ایران، بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد دلاری افتاده‌اند. بدین جهت در سال‌های اخیر از بازار بین‌المللی فارکس استقبال خوبی شده است. زیرا این بازار یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری مطمئن و جهانی است که توانسته راه گریزی برای این افراد باشد و نزد آنها به محبوبیت برسد. بروکر آلپاری به عنوان یک واسطه بین معامله‌گران و بازار فارکس، بستری مناسب و امن جهت سرمایه‌گذاری و کسب سود در این مارکت است.

پس از کسب آموزش‌های لازم جهت معاملات بین‌المللی، شما می‌توانید برای خرید و فروش و شروع معامله به دنیای فارکس وارد شوید. اما پیش از همه چیز لازم است یک کارگزاری یا بروکر مطمئن برای فعالیت خود انتخاب کنید. انتخاب یک بروکر مناسب می‌تواند بر سود و ضرر شما در آینده مؤثر باشد.

با جست‌و‌جو در سطح اینترنت مشاهده می‌کنید که تعداد بسیار زیادی بروکر در این بازار مشغول به فعالیت هستند. اما سؤال این است کدام بروکر را انتخاب کنم؟ کدام بروکر برای من گزینه بهتری است؟

ما در این مطلب به طور خلاصه به معرفی بروکر آلپاری خواهیم پرداخت تا شما بهترین تصمیم‌گیری و انتخاب را داشته باشید. تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

یکی از بروکرهای مناسب برای همه معامله‌گران

آلپاری از بروکر‌هایی است که بیشترین تعداد کاربران ایرانی را در خود جای داده است. اگر از آن دسته معامله‌گران هستید که چند سالی است در فارکس فعالیت می‌کنید، قطعاً نام بروکر آلپاری را شنیده‌اید. این بروکر توانسته با ارائه خدمات مناسب و باکیفیت، جایگاه ویژه‌ای در بین تریدرهای فارکس برای خود دست و پا کند.

 این بروکر میزبان بیش از ۵۰۰ هزار کاربر ایرانی است که هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. چه مبتدی باشید، و چه حرفه‌ای، قطعاً نام بروکر آلپاری را شنیده‌اید. دلیل این محبوبیت و معروفیت طولانی بروکر آلپاری با بیش از ۲۲ سال سابقه سابقه است.

بروکر آلپاری در مجموع بیش از ۲ میلیون کاربر فعال، در سراسر جهان را دارد. این کاربران در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا قرار دارند. آلپاری هر روز به آنها خدمات رسانی کرده و آنها را پشتیبانی می‌کند. بروکر آلپاری اهمیت ویژه‌ای به مشتریان ایرانی خود می‌دهد. به دلیل تعداد بالای آن‌ها، این بروکر در وب سایت خود زبان فارسی را برای آن‌ها در دسترس قرار داده است. 

پشتیبانی به زبان فارسی در این بروکر موحب شده است تا به راحتی بتوانید مشکلات و سؤالات خود را با کارشناسان فارسی‌زبان این سایت در میان بگذارید. پاسخ‌گویی سریع و همیشه در دسترس بودن پشتیبانان بروکر آلپاری، از ویژگی‌ها و مزایای مثبت آن است.

برای شروع فعالیت در بروکر آلپاری حداقل به یک دلار سرمایه نیاز دارید. در واقع بروکر آلپاری ۵ حساب معاملاتی دارد که هرکدام مبلغ سپرده‌گذاری متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مشاهده تمامی جزئیات حساب‌ها و بررسی جزء به جزء این بروکر، پیشنهاد می‌کنیم حتماً صفحه بررسی بروکر آلپاری را مشاهده کنید.

آیا آلپاری برای سرمایه‌گذاری امن است؟

هیچ سرمایه‌گذاری دوست ندارد سرمایه خود را از دست بدهد. قطعاً امنیت یک بروکر جزو مهمترین پارامتر‌ها، برای انتخاب آن است. حال این سؤال پیش می‌آید چگونه می‌توانیم از امنیت و اعتبار بروکر آلپاری یا دیگر بروکر‌ها اطمینان حاصل پیدا کنیم؟

تمامی بروکر‌ها برای فعالیت در بازار‌های مالی باید از سازمان‌های نظارتی مرتبط، مجوز‌هایی را کسب کنند. به این مجوز‌ها رگوله یا رگولاتوری می‌گویند. این مجوز‌ها به کاربران این اطمینان را می‌دهند که سرمایه آن‌ها در جای مطمئنی قرار دارد و خطری آن را تهدید نمی‌کند. همچنین در صورت تخلف بروکر می‌توان از طریق همین نهاد‌های نظارتی، از کارگزاری شکایت و خسارت دریافت کرد.

متأسفانه به دلیل تحریم‌های بین‌المللی امکان استفاده از خدمات رگولاتوری معتبر بروکر‌ها برای ایرانیان فراهم نیست. اما مجوز‌هایی وجود دارد که شاید به معتبری رگوله‌های بین‌المللی نباشد، اما در هر صورت وجود آن‌ها می‌تواند اطمینان خاطر بیشتری را به مشتریان بدهد. 

بروکر آلپاری دارای رگوله FSA است. اگر می‌خواهید جزئیات رگوله بروکر آلپاری و دیگر بروکر‌های فعال در بازار فارکس را مشاهده کنید، حتماً صفحه بروکر‌های فارکس را بررسی نمایید. ما در این صفحه علاوه بر ارائه جزئیات رگولاتوری‌های مختلف جهان، لیست تمامی کارگزاری‌های فعال در فارکس را برای شما توضیح داده‌ایم.

شروع معامله در فارکس با انتخاب یک بروکر مناسب

فراموش نکنید که معامله در فارکس مثل راه رفتن بر روی یک تیغ است. همان‌طور که می‌تواند باعث سود ما شود، ممکن است به ما ضرر برساند. با کسب آموزش صحیح و اصولی و همچنین انتخاب بروکر مطمئن، ریسک این ضررها را به شدت کاهش دهید.

در پایان لازم است یادآور شویم که همیشه استفاده از یک منبع مناسب و قوی در زمینه فارکس، می‌تواند علم و آگاهی ما را نسبت به نادانسته‌ها افزایش دهد. شما در این وب سایت‌های معتبر علاوه بر کسب مهارت و آموزش‌های معامله‌گری، می‌توانید به بررسی تمامی بروکر‌های موجود در این بازار بپردازید.

چگونه در بروکر آلپاری ثبت نام کنیم؟

همان‌طور که اطلاع دارید بروکر‌های بسیار زیادی در بازار فارکس فعالیت دارند. گاهی انتخاب یک بروکر مناسب می‌تواند یک معضل شود. با توجه به اینکه سود و ضرر ما در بازار‌های مالی رابطه مستقیم با کیفیت و خدمات کارگزاری ما دارد، ضروری است که در انتخاب آن دقت بیشتری را به کار بندیم. 

بروکر آلپاری را می‌توان کهنه‌کارترین بروکر‌ فعال نسبت به دیگر بروکرهای فارکس دانست. این بروکر بیش از ۲۲ سال است که در مارکت فارکس مشغول فعالیت است. این بروکر توانسته با ارائه بهترین خدمات تجاری به مشتریان خود، اعتبار خوبی را برای خود دست و پا کند.

بسیاری از بروکر‌ها در سطح بین‌المللی اعتبار خوبی را کسب کرده‌اند، اما برای خدمات به مشتریان شعبات آفشور خود از کیفیت لازم برخوردار نمی‌باشند، به همین دلیل این انتخاب برای ما بیش از پیش دشوارتر است.

بروکر آلپاری ثابت کرده که علاوه بر کیفیت مناسب خدمات خود در سطح بین‌المللی، برای مشتریان ایرانی نیز ارزش بسیاری قائل بوده، و طی سالیان متمادی به ایشان خدمات مناسبی ارائه کرده است. در ادامه قصد داریم به طور خلاصه در مورد این بروکر صحبت کرده و با طریقه افتتاح حساب در آلپاری آشنا شویم.

آیا سایت آلپاری معتبر است؟

قطعاً جواب این سؤال مثبت است. بروکر آلپاری در حال حاضر بیش از ۲ میلیون کاربر فعال دارد. این کاربران در بیش از ۱۵۰ کشور جهان فعال هستند. این تعداد کاربر، گویای محبوبیت جهانی این بروکر است که توانسته اعتبار کافی و مناسب ایجاد کند. جالب است بدانید که تعداد مشتریان ایرانی این بروکر بیش از ۵۰۰ هزار نفر برآورد شده است. این تعداد کاربر گویای خدمات‌رسانی مطلوب و بهینه بروکر آلپاری در قبال مشتریان است.

بروکر آلپاری حساب مشتریان خود را تا سقف ۲۰ هزار یورو بیمه کرده است. این یک امتیاز برای شماست و در صورتی که خسارتی به شما وارد شود با شکایت در دادگاه می‌توانید خسارت خود را دریافت کنید. بروکر آلپاری آن‌قدر به کیفیت خدمات دهی خود باور دارد که این امر باعث شده تا بدون هیچ‌گونه نگرانی این امتیاز را در اختیار کاربران خود قرار دهد. برای بررسی تخصصی و مطالعه جزئیات بروکر آلپاری و دیگر بروکرهای معتبر، لطفا صفحه بروکر آلپاری را مشاهده نمایید.

آلپاری اینترنشنال رگوله سازمان خدمات مالی «Financial Services Commission – FSC» است. همچنین آلپاری لیمیتد در جزیره سنت وینسنت مستقر بوده و این شعبه به کاربران ایرانی خدمات‌دهی می‌کند.

راهنمای افتتاح حساب در آلپاری

  • پس از اینکه وارد وب سایت شدید، روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.
  • مشخصات اولیه خود، مانند نام و نام خانوادگی، ‌ایمیل و شماره تلفن را وارد کنید.
  • کشور و شهر خود را انتخاب نمایید.
  • در این بخش پیامک یا ‌ایمیلی برای شما ارسال می‌شود، کد تأیید را دریافت و در کادر مربوطه وارد کنید.
  • یک رمز عبور برای حساب کاربری خود داشته باشید.

اکنون مراحل ثبت نام در بروکر به پایان رسیده است و تنها کافی است که مدارک خود را در بخش «حساب من» بارگذاری کنید و منتظر تأیید حساب خود شوید. پس از گذشت یک یا دو روز حساب شما تأیید می‌شود. پس از تأیید حساب می‌توانید نسبت به واریز وجه و شروع فعالیت در فارکس اقدام نمایید.

 واریز ریالی در آلپاری

بروکر آلپاری از انواع روش‌های واریز و برداشت برای مبادلات ارزی، پشتیبانی می‌کند. شما به راحتی می‌توانید در عرض چند دقیقه وجه مورد نظر خود را به حساب مورد نظرتان در بروکر آلپاری واریز کنید. در ادامه انواع روش‌های واریز پول را بیان کرده‌ایم، اولین گزینه واریز و برداشت ریالی است و با استفاده از:

  • تاپ چنج
  • بیت‌کوین
  • وبمانی
  • پرفکت‌مانی
  • نتلر
  • اسکریل

شما کاربران محترم می‌توانید برای واریز وجه به دو طریق عمل کنید.

روش اول از طریق پنل کاربری است.

روش دوم، از طریق پشتیبانی بروکر این کار انجام می‌گیرد.

از آنجایی‌که بروکر آلپاری پشتیبانی فارسی دارد، به راحتی می‌توانید وجوه خود را با آن انتقال دهید. واریز و برداشت ریالی و وب‌مانی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. اگر وجه خود را از طریق وب‌مانی منتقل کنید، کارمزد کمتری به شما تعلق خواهد گرفت.

برای بررسی دقیق بروکر آلپاری و دیگر بروکرها، و همچنین بهره‌مندی از انواع بونوس‌ها و پاداش‌های ثبت نام و معاملاتی بروکرها، می‌توانید وب سایت ایران بروکر را مطالعه کنید. این وب سایت مرجع خوبی برای مطالعه تخصصی بروکرها، فارکس و رمزارزها است.

هشدار! دقت داشته باشید که بازار‌های دیجیتال بین المللی دارای ریسک بوده و ممکن است باعث از دست رفتن سرمایه شما شود.