ترافیک سنگین در محورهای شمال/ اعمال محدودیت‌های ترافیکی نخستین هفته تابستان

گروه اجتماعی الف،   4010401115

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: امروز هم همانند چهارشنبه‌های دیگر شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیرهای ورودی محورهای شمال هستیم.

ترافیک سنگین در محورهای شمال/ اعمال محدودیت‌های ترافیکی نخستین هفته تابستان

به گزارش فارس، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال اظهار کرد: امروز هم همانند چهارشنبه‌های دیگر شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیرهای ورودی محورهای شمال هستیم.

وی با اشاره به ترافیکی سنگین در محورهای هراز و کندوان، افزود: ترافیک در محورهای ورودی بار ترافیک روز جمعه را در مسیرهای خروجی افزایش می‌دهد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه سوم تیر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسوول با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز، ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود، گفت: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار دارد.