تلاش دولت برای بهبود معیشت مردم است

گروه سیاسی الف،   4010330104 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

 وزیر اطلاعات اجرای طرح عادلانه کردن یارانه‌ها را شجاعانه دانست و گفت: با وجود همه سختی‌ها، این طرح اجرا و جلوی بسیاری از رانتها و فسادها در کشور گرفته شد.

تلاش دولت برای بهبود معیشت مردم است

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در مراسم معرفی مدیرکل جدید اطلاعات البرز با بیان اینکه وظیفه جهادی مسئولان، رفع گرفتاری مردم است، گفت: دلسوزان نظام وظیفه دارند با وحدت و همبستگی و با حرکت جهادی و ارزشی خدمت فوق العاده‌ای به مردم ارائه کنند.

وی  با اشاره به رویکرد دولت آیت الله رئیسی ، تاکید کرد: تمام همت و تلاش دولتمردان این است که خدمات مؤثری را به مردم ارائه بدهند و همه اقشار جامعه رایحه خدمت صادقانه را دریافت کنند و تلاش بر این است که وضعیت معیشت مردم، هرچه زودتر بهبود یابد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب افزود: گسترش امنیت اجتماعی جامعه وظیفه دولتمردان و مسئولان با همراهی مردم است که امکانات و ظرفیت‌های موجود را بسیج کنند و علما و نخبگان هم می توانند با روشنگری و "بصیرت افزایی" ، نقش موثری در مصون سازی جامعه ایفا کنند.

وزیر اطلاعات  به نقش ائمه جمعه و ایجاد همدلی بین مردم و مسوولان و امید آفرینی در جامعه نیز اشاره و  بر تداوم آن، تاکید کرد.

وزیر اطلاعات در پایان سفر یک روزه با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات به تماس‌های مردمی پاسخ داد و دستوررسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم را صادر کرد.