دادستان کل کشور: یک هیات عالی قضایی به آبادان می‌رود

گروه جهان الف،   4010308001

دادستان کل کشور اعلام کرد که هیات عالی در دادستانی کل تعیین شده روز یکشنبه عازم آبادان خواهند بود.

دادستان کل کشور: یک هیات عالی قضایی به آبادان می‌رود

به گزارش فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور در گفتگوی ویژه خبری گفت: ۸۰ برگ از پرونده ای که در آبادان تشکیل شده بود به بنده رسید و همکارانم آنرا بررسی کردند. گزارشات و مستنداتی که ارسال شد نشان می دهد که مباحث و مطالب گسترده ای در استان مطرح شده است از جمله تشکیل پرونده هایی در مرکز استان که مرتبط با این موضوع است؛ با این مقدار مستنداتی که به دست ما رسیده اظهارنظر قطعی مشکل است.

دادستان کل کشور در ادامه اضافه کرد: هیات عالی در دادستانی کل تعیین کردیم که روز یکشنبه اینها عازم خوزستان خواهند بود که هم به دادگستری ابادان و هم به دادگستری اهواز خواهند رفت و پرونده هایی که در آنجا مطرح است را خواهند دید. باتوجه به مجموعه اطلاعاتی که الان به دست ما رسیده الان به ضرس قاطع نمی توانم بگویم قصور و تقصیری از ناحیه دستگاه قضا انجام شده است یا خیر.

وی همچنین افزود: اطمینان می دهم بدون هیچگونه اغماضی مسئله را براساس قوانین و مقررات پیگیری خواهیم کرد. به نظرم میرسید که با گرفتن مستندات ابادان بتوانیم به نظری برسیم اما مستنداتی که تا امروز دیدم اظهار نظر در باره آن مشکل است. در دستگاه قضایی و دادستانی کل هیچ اغماضی نخواهیم کرد.