رد خون ؛ از قنیطره تا تهران 

محمد سعادتمند،   4010302045 ۳۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
رد خون ؛ از قنیطره تا تهران 

روز گذشته طی یک عملیات تروریستی توسط رژیم صهیونیستی  یکی از مدافعان حرم در مقابل منزل خود  به ضرب گلوله به شهادت رسید.

این اولین باری نیست که این رژیم تروریست در داخل خاک ایران دست به ترور می زند اما اولین باری است که یک پاسدار مدافع حرم مورد حمله قرار گرفته و به شهادت می رسد.

در واقع این رژیم جعلی از خط قرمزی عبور کرده که تاوان سنگین آن را به زودی و به اشکال مختلف خواهد داد .

چرایی این ترور آن هم در وضع فعلی که رژیم صهیونیستی در آن گرفتار شده قابل بررسی و واکاوی می باشد .

واقعییت این است که علی رغم همه گردنکشی ها و قدرت نمایی های پوشالی همچون برگزاری رزمایش نظامی  اما این رژیم هم اکنون به شدت از چند جبهه تحت فشار قرار داشته و اقدامات تروریستی از این دست برای مصرف داخلی و نشان دادن چهره ای جدی از کابینه بنت برای مقابله با ایران قابل تفسیر می باشد.

رژیم اشغالگر از یک طرف و پس از جنایت علیه خبرنگار الجزیره که منجر به شهادت او شد به شدت تحت فشار افکار عمومی جهان قرار داشته ، از سوی دیگر کابینه این رژیم به شدت متزلزل شده و هر لحظه امکان فروپاشی دولت ائتلافی آن  وجود دارد ، از طرف دیگر با عملیات بی سابقه مبارزان فلسطینی حتی در سرزمین های 1948 مواجه شده است   و در جبهه سوریه نیز با خروج تدریجی روسها و جایگزینی نیروهای مقاومت به شدت احساس وحشت کرده و حمله چند روز گذشته به فرودگاه دمشق و جنایت اخیر آنها در خاک ایران در واقع سرپوشی است بر هراس فزاینده صهیونیست ها  از تحولات آینده که به هیچ عنوان مطابق میل آنها پیش نمی رود.

البته  دراینکه ذات و جوهره وجودی این رژیم بر پایه ترور بنا شده هیچ شکی وجود ندارد اما مساله مهم و حیاتی در این بین واکنش و پاسخ ایران به این جنایت است که تعیین کننده رفتارهای آینده این رژیم در قبال ایران و منافع آن می باشد.

مقام معظم رهبری فرمودند  که دوران بزن در رو تمام شده و اگر دشمن یکی بزند ده تا خواهد خورد ، پس حجت بر همه بویژه سپاه پاسدارن تمام شده و این نیروی مقدس بایستی در راستای عمل به این دستور کلی فرمانده خود در اولین فرصت مناسب ودر تل آویو و با همان ضریب یک به دهی که فرمانده تعیین کرده اند انتقام خون این شهید عزیز را از نظامیان صهیونیست بگیرد.

تنها در این صورت است که اصل بازدارندگی در مقابل تروریست ها اعمال شده و به آنها نشان داده می شود که هر اقدام آنها علیه منافع کشورمان  با اقدامی به مراتب شدید تر و پشیمان کننده  از سوی ایران مواجه خواهد شد و خواهند دانست که در مقابل ظلم و ستم و ترور و اشغالگری چه مجازات سخت و پشیمان کننده ای در انتظار آنها خواهد بود. " وَ سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ "