معاون وزیر صمت: خودروسازان از دانش بنیان ها کمک بگیرند

گروه اقتصادی الف،   4010226108

معاون وزیر صمت با تاکید بر اینکه بهبود کیفیت در صنعت خودرو به عنوان دغدغه رهبر معظم انقلاب و مردم اولویت اصلی وزارت صمت است، بر ضرورت ارایه برنامه های ارتقای کیفی خودروسازان از طریق تعامل با مجموعه های دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، "علی نبوی" در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران افزود: رئیس جمهور نیز به واسطه فرمان هشت ماده ای محورهای کلیدی اصلاح و بهبود صنعت خودرو را ابلاغ کرده اند که وزیر صمت نیز پیگیر منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه کیفیت و تحقق هشت محور اصلاحی است.

رییس هیات عامل ایدرو اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه پس از سه سال با بحث های گسترده درباره صنعت خودرو در رسانه ها هم زمان شده و نمایشگاه فرصتی برای توسعه گفتگوهای نقادانه و کارشناسانه است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف جدی نمایشگاه تعاملات و ارتباطات تجاری است، گفت: ارایه و نمایش واقعی توانمندی ها و تلاش های صورت گرفته در صنعت خودرو به مردم نیز از محورهای مهم و در این برهه ضروری است.

نبوی ادامه‌داد: افزود برگزاری این نمایشگاه شروع دوباره ای برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی خواهد بود و با برنامه ریزی دقیق به سمت افزایش کیفیت در تمامی بخش ها برویم.

معاون وزیر صمت در پایان خاطرنشان کرد: توان ساخت خودروهای با کیفیت و خوب در کشور وجود دارد و حمایت حاکمیتی وزارت صمت در مقام سیاستگذار این حوزه مستمر و جدی خواهد بود.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از امروز (سه شنبه ۲۷ اردیبهشت) تا جمعه (۳۰ اردیبهشت ماه) در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برقرار است.