۲۶ دستگاه دولتی در زمینه حجاب مسؤولیت دارند

گروه اجتماعی الف،   4010222087

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت توجه و اهتمام ویژه به امر عفاف و حجاب تاکید و گفت:در این زمینه ۲۶ دستگاه دولتی بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت دارند.

۲۶ دستگاه دولتی در زمینه حجاب مسؤولیت دارند

به گزارش فارس، جلسه ویژه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در زمینه بررسی وضعیت آسیب‌های اجتماعی با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی کشور امروز در محل این دبیرخانه در شهر قم تشکیل شد.

 

سردار اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور، ضمن استماع نظرات و پیشنهادات اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جلسات شش گانه بررسی آسیب های اجتماعی در محضر فرمانده محترم کل قوا (مدظله العالی) بر ضرورت توجه و اهتمام به امر عفاف و حجاب و بیان وضعیت فعلی جامعه و تشریح این موضوع پرداخت و گفت: در زمینه عفاف و حجاب 26 دستگاه دولتی بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت دارند.

 

ارشدترین مقام انتظامی کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات رسانه های عمومی و تشکل های مردمی در زمینه فرهنگ سازی عفاف و حجاب متناسب با بافت مذهبی و اجتماعی کشور، افزود: دستگاه های دولتی، اصناف، بخش خصوصی، نهادهای انقلابی و متولیان جامعه نیز در این خصوص اقداماتی انجام می‌دهند اما باید این اقدامات به شکلی گسترده، هدفمند و با برنامه ریزی صورت گیرد.

 

سردار اشتری خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت دیگر در این خصوص وجود پشتیبانی قضائی از اقدامات مجموعه انتظامی در این زمینه است.

 

گفتنی است، در این جلسه سردار "بابائیان" رئیس سازمان اطلاعات فراجا و سردار "سید محمودمیرفیضی" فرمانده انتظامی استان قم نیز حضور داشتند وضعیت پنهان و آشکار شبکه‌های فساد و برخی اقدامات مقابله‌ای و کنترل مجموعه انتظامی را در این زمینه تشریح کردند.