ویس کرمی: ای کاش بازی شفافیت را آغاز نمی‌کردیم!

گروه سیاسی الف،   4010221020

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده طرح شفافیت قوای سه گانه را تنها نمایشی از شفافیت می دانم و معتقدم که به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

ویس کرمی: ای کاش بازی شفافیت را آغاز نمی‌کردیم!

به گزارش ایسنا، مهرداد ویس کرمی در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس و بررسی پیشنهادات نمایندگان در طرح شفافیت قوای سه گانه، بیان کرد: آیا مسائل محرمانه صرفا منحصر به موارد نظامی است. آیا اهمیت امنیت قضایی کشور کم تر از اطلاعات نظامی است. آیا امروز موشک های اوکراین تعیین کننده است یا غلات و روغن اوکراین مسئله تعییت کننده در جنگ است.

وی اظهار کرد: آیا اعلام ذخایر استراتژیک یک کشور اهمیت کم تری از مسائل نظامی دارد. کل این طرح نمایش شفافیت است. آنچه که در این طرح به شفافیت مجلس باز می گردد دو سوم رای می خواهد و آنچه به قوای دیگر مربوط می شود نصف بعلاوه یک رای می خواهد. همکاران انقلابی این شفافیت نیست. نیت شما خیر است اما آنچه که مهم است عمل می باشد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این طرح با اصول متعددی از قانون اساسی در تضاد است و با علم اندکی که من دارم کاملا واضح است که به نتیجه ای نخواهد رسید. ای کاش این بازی از ابتدا شروع نشده بود. این راه نتیجه ای نخواهد داشت. بنده یکبار مخالفت کردم تا در پیشگاه الهی حجت خود را ادا کرده باشم. بنده اصل این طرح را نمایش شفافیت می دانم و از آنجا که برخلاف شرع، قانون اساسی و اخلاق است راه به جایی نخواهد برد.