بنت: حماس به دنبال سرنگونی من است

گروه جهان الف،   4010211088

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه خواستار مقابله با وی شد.

بنت:  حماس به دنبال سرنگونی من است

 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عارتص شواع، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنبش حماس قصد سرنگونی کابینه وی را دارد. نفتالی بنت در ابتدای نشست امروز کابینه رژیم صهیونیستی به ناآرامی‌های گسترده اخیر در اراضی اشغالی و پاسخ حماس اشاره کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، که این روزها با تبعات حمله وحشیانه علیه نمازگزاران فلسطینی در قدس دست به گریبان است، افزود: اکنون وظیفه داریم بر این موج پیروز شویم.

بنت همچنین گریزی به اظهارات اخیر «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه داشت که در آن السنوار از حزب رام (فهرست متحد عربی) خواسته بود با خروج از ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی مسیر سقوط آن را هموار کنند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی سعی کرد فروپاشی احتمالی کابینه خود را به مقاومت فلسطین نسبت دهد و گفت: دیروز شنیدم که السنوار رهبر حماس در غزه چه گفته است و چگونه از منصور عباس خواسته تا دولت را منحل کند. بدیهی است که حماس از دولت ما خوشش نمی‌آید.

بنت در توجیه ناکامی رژیم متبوعش در قبال مقاومت فلسطین گفت: این یک نکته بسیار مهم است، زیرا نشان می‌دهد چه کسی چه چیزی می‌خواهد این واقعیت که حماس خواهان سقوط این دولت است، هر آنچه لازم است بدانید را به شما می‌گوید. ما نباید به السنوار اجازه دهیم پیروز شود.

سخنان روز گذشته رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه خشم رسانه‌های صهیونیست را برانگیخته تاجایی که آنها خواستار ترور «یحیی السنوار» شدند.