برج میلاد در شب‌های قدر تعطیل است/استقرار آتش نشانان در ۸۰ نقطه پایتخت

گروه اجتماعی الف،   4010131091

  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر حفظ ایمنی مردم در شب های قدر اعلام کرد: آتش نشانان در ۸۰ نقطه از اماکن مذهبی پایتخت مستقر خواهند شد.

 

سیدجلال ملکی عصر چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در شب های قدر آتش نشانان همچون سال های گذشته تامین کننده ایمنی عزاداران امیرمومنان حضرت علی (ع) هستند به همین منظور با توجه به حضور گسترده مردم در اماکن مذهبی و اطراف آن در شب های قدر بیش از ۲۰۰ آتش نشان در مسیرهای مختلف مستقر خواهند شد.

وی افزود: آتش نشانان با استفاده از ۶۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین و همچنین ۱۲دستگاه موتورسیکلت تامین کننده ایمنی مردم هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در تکایا، مساجد و سایر اماکن مذهبی در صورت مشاهده هر گونه حادثه، مراتب را به نزدیک ترین تیم‌های مستقر یافته در محل و یا سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

تعطیلی برج میلاد در شب های قدر

همزمان با شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین (ع)، برنامه‌های جشنواره‌ رمضانی برج میلاد از 31 فروردین به مدت پنج شب اجرا نمی شود و این مجموعه فرهنگی - تفریحی در این مدت تعطیل خواهد بود و امکان بازدید شهروندان از آن وجود ندارد.

تمامی برنامه های تدارک دیده شده برای ماه رمضان امسال اعم از جشنواره‌ رمضانی برج میلاد و همچنین بازدید از ششمین برج مخابراتی دنیا از امشب ٣١ فروردین ماه تا یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه تعطیل خواهد شد.

این اقدام به منظور رفاه حال شهروندان و حضور گسترده آنها در ویژه برنامه‌های شب‌های قدر بوده و ادامه‌ برنامه‌های جشنواره رمضانی تا پایان ماه رمضان از تاریخ دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ١٨ الی یک بامداد ادامه خواهد داشت.