مظفری: گل صحیح استقلال مردود شد/ پنالتی برای نساجی رخ نداد

گروه ورزشی الف،   4010123004 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

کارشناس داوری فوتبال گفت: دقیقه ۱۱۳ داور به اشتباه گل استقلال را مردود اعلام کرد. بازیکن زننده گل هیچ برخوردی با دروازه بان نساجی نداشت.

مظفری: گل صحیح استقلال مردود شد/ پنالتی برای نساجی رخ نداد

نوید مظفری در گفت و گو با فارس، در مورد نحوه قضاوت داور بازی استقلال و نساجی، اظهار داشت:  قضاوت بازی استقلال و نساجی به عهده تیم داوری امیر عرب براقی، و دو کمک داور با تجربه مهدی عالیقدر و حسن انتظاری بود. اولین اخطار بازی به بازیکن نساجی به خاطر جلوگیری از حمله موثر در درست بود
این صحنه به خاطر بودن بازیکن مدافع دیگر در نزدیکی صحنه خطا موقعیت آشکار گل نبود و تصمیم داور صحیح بود.عملکرد نیمه اول تیم داوری خوب و بدون اشتباه چشمگیری بود. 

وی افزود:  برخورد خوب و مناسب داور در دقیقه ۵۲ با بازیکن استقلال و ارام کردن او بعد از خطا، جاگیری عالی او در دقیقه ۵۵ و امادگی جسمانی خوب 
در دقیقه ۹۲ هیچ خطای روی بازیکن نساجی در محوطه جریمه استقلال رخ نداد و تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. اعتراض کادر فنی استقلال کاملا بی دلیل بود چرا که برگشت توپی که اخر بازی به تیر دروازه نساجی خورد حتی نزدیک خط دروازه هم نبود چه برسد به اینکه وارد گل شده باشد. دقیقه ۱۱۲ با اینکه توپ به دست بازیکن نساجی برخورد میکند ولی خطای هند رخ نداد. دقیقه ۱۱۳ داور به اشتباه گل استقلال را مردود اعلام کرد. بازیکن زننده گل هیچ برخوردی با دروازه بان نساجی نداشت. دروازبان به مدافع تیم خودش برخورد کرد و تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود.