اصلاحیه متروی تهران درباره تغییر برنامه حرکت قطارهای تندرو خط ۵

گروه اجتماعی الف،   4010110060

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در اصلاحیه‌ای، تغییر برنامه حرکت قطارهای تندرو در خط پنج مترو را از ۲۱ فروردین ماه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، تغییر در برنامه اعزام قطارهای تندرو مستقل از ایستگاه‌های کرج و ارم سبز در خط ۵ متروی تهران و حومه که قرار بود از ۱۴ فروردین انجام شود با یک هفته تأخیر از ۲۱ فروردین‌ماه اجرایی می‌شود.

بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، باتوجه‌ به پیک مسافری در روزهای ابتدایی آغاز فعالیت ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس در سال جدید، تغییر برنامه حرکت قطارهای تندرو در خط پنج مترو با یک هفته تاخیر از ۲۱ فروردین ماه  انجام می شود.

به‌منظور انجام تعمیرات اساسی ، به‌روزرسانی فناوری به‌کاررفته در تجهیزات ثابت و متحرک و افزایش ایمنی ترافیک قطارها در خط ۵ متروی تهران که منجر به سرویس‌دهی منظم، حرکت به‌موقع قطارها و همچنین کاهش زمان سیر در این خط می‌شود؛ از روز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ اعزام‌های نیمه تندرو مستقل ایستگاه کرج به سمت صادقیه که در ساعت ۶:۳۵ و ۷:۱۵ انجام می‌شد و اعزام‌های تندرو ۱۷:۲۷ و ۱۸:۲۷ ایستگاه ارم سبز به سمت کرج - گلشهر موقتاً حذف خواهند شد.

بر اساس این برنامه‌ریزی، اعزام سایر قطارهای خط ۵ طبق زمان‌بندی اعلام‌شده و بدون تغییر انجام می‌شود. مسافران برای اطلاع از آخرین برنامه حرکت قطارها می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت به نشانی metro.tehran.ir مراجعه کنند.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خود را موظف به فراهم آوردن امکان سفر ایمن و ارائه خدمات رضایت‌بخش به شهروندان می‌داند و در مسیر انجام تعمیرات اساسی این ناوگان، نیازمند همراهی مسافران عزیز است.

پیش از این اعلام شده بود که برنامه اعزام قطارهای تندرو مستقل از ایستگاه‌های کرج و ارم سبز در خط ۵ متروی تهران و حومه از ۱۴ فروردین‌ماه تغییر می‌کند.