سرپرست پلیس راهور ناجا اعلام کرد ترافیک پرحجم در محورهای شمالی کشور

گروه اجتماعی الف،   4010109041

سرپرست پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک پرحجم در مسیر رفت و برگشت محورهای شمالی کشور، در عین حال از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور برای بازگشت مسافرین نوروزی خبر داد.

ترافیک پرحجم در محورهای شمالی کشور

به گزارش ایسنا، سرهنگ محبی در تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور به ویژه مسیرهای شمالی، گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در اکثر مسیرهای منتهی به استان‌های شمالی کشور هستیم. البته این ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت مشاهده می‌شود؛ به شکلی که مسیر فیروزکوه، جاده هراز، چالوس، آزادراه تهران شمال، آزادراه قزوین رشت و سایر محورهای مواصلاتی استان‌های شمالی دارای ترافیک پرحجم هستند.

وی ادامه داد: همکاران من در پلیس راهور در تمامی محورهای پر تردد مستقر هستند و آمادگی ۱۰۰ درصدی برای بازگشت مسافرین وجود دارد. همکارانم تلاش خواهند کرد تا سفری ایمن برای شهروندان رقم خورد.

وی تاکید کرد: بی تردید با تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد و همچنان این موضوع در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

سرپرست پلیس راهور ناجا در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی کشور و با اشاره به حادثه تصادف دو خودروی سواری در لرستان و جان باختن هشت تن در این تصادف نیز گفت: ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی سراسر کشور، جدا کننده مسیر رفت و برگشت ندارند و جزو نقاط حادثه خیز محسوب می‌شوند که این موضوع به سازمان راهداری اعلام شده و اقدامات در جهت رفع نقاط حادثه خیز نیز آغاز شده است.