اصولی: عزم و تصمیم جدی فدراسیون، ادامه همکاری با اسکوچیچ است

گروه ورزشی الف،   4010107011

سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید عزم و تصمیم این فدراسیون، بر ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ - سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران - است.

اصولی: عزم و تصمیم جدی فدراسیون، ادامه همکاری با اسکوچیچ است

به گزارش ایسنا، احسان اصولی - عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال - درباره شرایط همکاری با اسکوچیچ و شایعات مختلف درباره انتخاب سرمربی جدید، بعد از باخت ایران به کره‌جنوبی گفت: مجموعه فدراسیون، هیات رئیسه و سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری با سرمربی محترم تیم ملی عزم و تصمیم جدی دارند و خدمت ایشان (اسکوچیچ) خواهیم بود.

وی ادامه داد: سرمربی ما کارنامه موفقی داشته است. فوتبال برد و باخت دارد. برآیند عملکرد اسکوچیچ قابل قبول است و در تمام بخش‌ها از جمله سرپرست و هیات رئیسه فدراسیون، عزم حمایت از اسکوچیچ را داریم و تصمیم ما مبنی بر این موضوع است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره توئیت براتی - عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال - درباره شایستگی علی دایی برای هدایت ایران در جام جهانی گفت: دیروز با آقای براتی هم صحبت کردم. منظور ایشان مبنی بر تغییر سرمربی نبود و این مسأله را اصلاح کردند. براتی در جلسات مختلف از اسکوچیچ حمایت کرده و نگاهش حمایتی بوده است. پس فردا بازی مهمی داریم و انسجام و تمرکز تیم ملی مهم است.