رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد آماده اعزام دانشجویان به سوریه هستیم/برای اعزام به سفر عمره تابع سازمان حج و زیارت خواهیم بود

گروه اجتماعی الف،   4001124014

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با تاکید بر اینکه برای اعزام دانشجویان و دانشگاهیان به سفر عمره تابع سیاست های نظام و برنامه سازمان حج و زیارت هستیم، گفت: در اولین زمانی که فرصت برای زائران مشتاق ایرانی فراهم شود ما هم قطعا در این زمینه برای دانشجویان برنامه ریزی خواهیم کرد.

آماده اعزام دانشجویان به سوریه هستیم/برای اعزام به سفر عمره تابع سازمان حج و زیارت خواهیم بود

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در خصوص اعزام دانشگاهیان به عمره در سال جاری تابع سیاست های نظام و روابط دیپلماتیک هستیم و اگر شرایط مهیا شود و سازمان حج و زیارت برنامه اعزام به عمره را در دستور کار خود قرار بدهد ما هم با تمام توان و قوا وارد کار خواهیم شد و سفرهای پرشور و معنوی که حال هوای بسیار زیبایی را در فضای دانشگاه ها ایجاد می کرد را دنبال خواهیم کرد.

 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تاکید کرد: در حال حاضر و تا این لحظه هیچ گونه برنامه ای برای اعزام دانشگاهیان به سفره عمره نداریم. طبق صحبت هایی که با مسئولان سازمان حج و زیارت داشتیم هنوز در این خصوص تصمیم گیری خاصی انجام نشده است.

وی افزود: آخرین اعزام ما در سال ۹۴ از طریق دانشگاه ها صورت گرفت و بعد از آن اعزامی نداشتیم و کلا سفرهای عمره کشور از جمله دانشگاهیان متوقف شد. در اولین زمانی که فرصت برای زائران مشتاق ایرانی فراهم شود ما هم قطعا این برنامه را برای دانشجویان برنامه ریزی خواهیم کرد.

مطهری پور یادآور شد: در حال برنامه‌ریزی برای اعزام دانشجویان به سفر سوریه نیز هستیم و مقدمات آن انجام شده است. اگر شرایط کرونایی اجازه بدهد به زودی ثبت نام آن نیز آغاز خواهد شد.