فیلم | لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در بهشت زهرا و زیارت مزار شهیدان

گروه ویدئو الف،   4001111105

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین ساعات صبح امروز در مرقد بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.

فیلم | لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در بهشت زهرا و زیارت مزار شهیدان

به گزارش فارس، در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر و چهل‌وسومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین ساعات صبح امروز در مرقد بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با حضور بر مزار شهیدان عالی‌مقام بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰، علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس در گلزار شهیدان سرافراز حضور یافتند و به ارواح مطهر مدافعان اسلام و ایران ادای احترام کردند.

در ادامه فیلمی از حضور صبح امروز رهبر انقلاب در بهشت زهرا (س) و زیارت مزار شهیدان انقلاب و برخی شهدای مدافع حرم از جمله شهید اصغرپاشاپور آمده است:

گفتنی است مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب امروز در توئیتی تاکید کرد که  رهبر انقلاب علاوه بر حضور بر سر مزار برخی شهدای گمنام و مدافع حرم مانند شهید پاشاپور، سر مزار مرحومین هاشمی رفسنجانی، سید احمد خمینی، حاجیه خانم ثقفی، توسلی، بروجردی، سید محمود محتشمی پور، شفیق، میرمحمدی، قدیریان و برخی بستگان حاضر شدند و فاتحه خواندند.

 


تصویری از حضور صبح امروز رهبر انقلاب بر مزار شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور