تعطیلی مدارس اردبیل برای چهاردهمین روز متوالی

گروه اجتماعی الف،   4001104111

روز سه شنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس برخی مناطق تعطیل بوده و برخی مدارس با تاخیر شروع به کار خواهند نمود.

تعطیلی مدارس اردبیل برای چهاردهمین روز متوالی

به گزارش فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، روز سه شنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس برخی مناطق تعطیل بوده و برخی مدارس با تاخیر شروع به کار خواهند نمود.

در شهر اردبیل، دوره‌های ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی و مدارس استثنایی نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد و متوسطه دوره اول و دوم شهری با یک ساعت تاخیر در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت حضوری خواهد بود.

در نمین، کلیه دوره‌های تحصیلی روستایی و دوره‌های ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری نوبت صبح و بعد از ظهر، غیرحضوری و در شبکه شاد و متوسطه دوره دوم شهری نیز با یک ساعت تاخیر برگزار می‌شود.

در گرمی فعالیت کلیه مدارس با یک ساعت تاخیر به صورت حضوری، در هیر کلیه دوره‌های تحصیلی نوبت صبح و عصر فعالیت به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد، در مشگین شهر و ارشق دوره ابتدایی نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد خواهد بود.

در نیر دوره‌های ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی و کلیه مدارس بخش کورائیم به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد و فعالیت آموزشی دوره‌های متوسطه اول و دوم شهری با بک ساعت تاخیر به صورت حضوری انجام خواهد شد.

همچنین آزمون المپیادهای علمی کشوری طبق برنامه و به صورت حضوری برگزار خواهد گردید.