اصولی: سفر رییس فیفا به تهران قطعی نیست/ حضور تماشاگران به نظر ستاد کرونا بستگی دارد

گروه ورزشی الف،   4001102053

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: عزیزی‌خادم قول حضور رییس فیفا را در ایران گرفته اما به دلیل شرایط کرونایی حضور «اینفانتینو» در ایران در هاله‌ای از ابهام است.

اصولی: سفر رییس فیفا به تهران قطعی نیست/ حضور تماشاگران به نظر ستاد کرونا بستگی دارد

به گزارش ایرنا، «احسان اصولی» روز شنبه در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی در خصوص آمدن «جیانی اینفانتینو» رییس فیفا به تهران، اظهار داشت: او در دیدار با «شهاب‌الدین عزیزی خادم» در قطر قول داد که برای دیدار ۱۲ بهمن ماه مقابل امارات به ایران سفر کند. اکنون به دلیل شرایط کرونایی بحثی مطرح شده که این سفر انجام شود یا نه. اگر او به ایران سفر کند، خیلی از موضوعات می‌تواند حل شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلات ما موضوع منابع مالی در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیاست که به دلیل تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، دسترسی به آن انجام نمی‌شود. البته اینفانتینو چندین بار مکاتباتی در این خصوص داشته اما پاسخ منفی شنیده است. امیدوارم این رویکرد تغییر کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت لغو حضور اینفانتینو در تهران، تماشاگران به استادیوم می‌آیند یا خیر تصریح کرد: این موضوع به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا مربوط می‌شود. این ستاد هنوز چیزی به ما در این مورد اعلام نکرده چرا که هرگونه تجمع مراسم باید زیر نظر آن‌ها صورت بگیرد.

رییس کمیته فوتسال در مورد دستیاران پیشنهادی وحید شمسایی سرمربی جدید تیم ملی نیز گفت: او ۲ نفر را برای دستیاری پیشنهاد داد و قرار شد با این نفرات مذاکره شود. ما پیگیری این موضوع هستیم و امیدوارم هر چه زودتر در این مورد تصمیم نهایی را بگیریم. در مورد قرارداد شمسایی نیز باید کارهای اداری انجام شود تا قرارداد رسمی او امضا شود