تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟

گروه اجتماعی الف،   4001030009

۴۰ فیلم سینمایی و تلویزیونی در روزهای پایانی هفته از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند که از این تعداد، «زنده باد نماینده»، «قاچاقچی» و «لپسیس» سه فیلم جدیدی هستند که روی آنتن خواهند رفت.

تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «دنیای کاغذی»، «زنده‌باد نماینده»، «پرواز»، «یک اشتباه خوب»، «یک روز خوب»، «جیب برها به بهشت نمی روند»، «فیلادلفی»، «صلح شکن»، «سرقت طلایی»، «قاچاقچی»، «تنت»، «آخرین مهلت»، «آدم کوچولوها»، «توربو»، «لپسیس»، «استادی با پنجه های شکسته»، «سارق بانک»، «مرتضی»، «قبل و بعد»، «شهرت اسب ها»، «دوبار زندگی کن»، «گنگستر آمریکایی»، «کلاشینکف»، «متخصص»، «کیش و مات»، «مهلت تمام»، «سلحشور»، «قهوه»، «شهر ویران»، «رودخانه خونین»، «عصر یخبندان ۵»، «نورم قطب شمال ـ ماجراجویی های بزرگ فرمانروا»، «قناری»، «عملیات آجیلی»، «روبو»، «در حلقه»، «گزارش یک قتل»، «سی و سه روز»، «تپه آدم برفی» و «روزگار قریب» پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه و جمعه ۱ بهمن ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

**** شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «دنیای کاغذی» به کارگردانی «مارک مک کویین»، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی سرژیک فاربراس، جیمز کاسمو و میم فردا خواهیم دید: جک کریگان و پدرخوانده‌اش الفی کریگان به همراه پسرعمویش سم و دو تن از دوستان قدیمی‌شان، از سارقان حرفه‌ای و مسلح لندن هستند و در چند سال اخیر موفق شده‌اند که چندین فقره سرقت بزرگ با روش مشابه انجام بدهند و از این راه پول زیادی را به جیب بزنند. پلیس لندن به شدت به دنبال آنهاست ولی هیچ مدرک جرمی علیه آنها ندارد که بتواند آنها را دستگیر کند.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «زنده باد نماینده» به کارگردانی «یون سونگ کانگ»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی وون جین آه، کیم جی اون، کیم رائه وون و ما دونگ سئوک آمده است: جانگ سه چول رئیس دار و دستۀ اشرار است که با مزدوری زندگی اش را تأمین می کند. او طی درگیری ای که قصد دارد با زورگوئی، زمینی را برای رئسایش تصاحب کند؛ با یک دختر آشنا می شود و صراحت بیان وی، او را از ادامه کار باز می دارد. جانگ در نهایت دست از این کار می کشد و وارد دفتر انتخابات نماینده ای می شود که همین دختر از فعالان آن است. جانگ سه چول به دلیل مصدومیت نماینده؛ مسئولیت تبلیغات و سخنرانی ها را به عهده می گیرد و ...

**************************************************

**** شبکه دو سیما

انیمیشن سینمایی «پرواز» به کارگردانی «پیته داکتر و باب پیترسون»، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن با بیان دوران کودکی پسر کوچکی شروع می‌شود که با دختری به نام اِلی که هم سن و سال خودش است آشنا می‌شود. کارل متوجه می شود که رویای رفتن به آمریکای جنوبی در هر دوی آنها مشترک است. با گذشت سال ها و بزرگ شدن هر دو، آنها با هم ازدواج کرده و تصمیم می گیرند تا برای محقق کردن هدفشان مبنی بر سفر به آمریکای جنوبی پولهای خود را جمع کنند، ولی هر بار مجبور میشوند پس انداز خود را برای مشکلی خرج کنند.

**************************************************

فیلم سینمایی «یک اشتباه خوب» به کارگردانی «فلورین دیوید فیتس»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۰۰:۵۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خلاصه داستان فیلم با بازی فلورین دیوید فیتس، ماتیاس اسوقوفر و الکساندرا ماریا لارا؛ درباره اندی جوانی است که دچار فیبروز ریه است و در انتظار پیوند ریه در بیمارستانی زندگی می کند. بنو جوانی خلافکار است که پس از بیهوشی در مترو، او را به بیمارستان برده‌اند و فهمیده که مدت زیادی زنده نخواهد ماند. بنو با اندی آشنا می شود و می فهمد که او در آرزوی شهرت است. به همین دلیل به او پیشنهاد می دهد اجناسی را  قسطی بخرند و نقدی بفروشند و با پول آن راهی سفری هیجان انگیز شده و با گذاشتن فیلمهای آن در وبلاگی به شهرت برسند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «یک روز خوب» به کارگردانی «مصطفی خانلقی»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: در یک مجتمع مسکونی، بچه‌هایی که پدر و مادرشان سر کار می‌روند، با شروع تابستان اوقات خود را تا آمدن والدین با هم می گذرانند. در آستانه ولادت «حضرت زهرا (س)» آنها قصد دارند برای مادرشان هدیه ای بخرند اما مبلغی که دارند برای خرید هدیه کافی نیست. آنها سعی می کنند بدون اطلاع خانواده در جایی مشغول به کار شوند و پول هدیه خود را تهیه کنند.

شمسی فضل الهی، فرهاد بشارتی، مهیار مجیب، نگین معتضدی، مژگان غلامی، ملیکا شعبان و سارا بهارلو در این فیلم بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «جیب برها به بهشت نمی روند» به کارگردانی «ابوالحسن داوودی»، شنبه ۲ اسفند ماه ساعت ۰۰:۱۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دلشاد دستفروش دوره گردی است که در خانه آقای ملک مستاجر است. آقای ملک یک خانه قدیمی دارد با اتاق‌های فراوان که هرکدام را به کسی اجاره داده و سر ماه با بداخلاقی برای گرفتن کرایه می آید و به کسی هم رحم نمی کند. دلشاد به دختری به نام مریم دلبسته است که با مادرش خانم ضرابی در یکی از این اتاق ها زندگی می کند. یک روز که آقای ملک طبق معمول برای گرفتن کرایه می‌آید. دلشاد می فهمد که مریم و مادرش پول کرایه را ندارند. پس به ملک قول می دهد که پول را تا آخر هفته جور کند و این آغاز ماجرا است او به راه های مختلفی فکر می کند. به دزدی معمولی و به دزدی از بانک در این بین ندای وجدان او به شکل خودش ظاهر می شود و او را از این کار نهی می کند.

علیرضا خمسه، آتنه فقیه نصیری، زنده یاد حمیده خیرآبادی، غلامحسین لطفی، زنده یاد حسین محب اهری، محمود بهرامی و آتش تقی پور در فیلم سینمایی «جیب برها به بهشت نمی روند» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «فیلادلفی» به کارگردانی «اسماعیل رحیم زاده و سیدمجتبی اسدی پور»، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم درباره گروهی است که برای انجام فعالیت‌های بشردوستانه تصمیم می‌گیرند تا آذوقه و وسایل پزشکی را از طریق تونل های زیرزمینی گذرگاه رفح به محاصره شدگان غزه برسانند که ...

علی اوسیوند، محمد عمرانی، زنده یاد عزت اله جامعی، فلور نظری، آرمان فروغی مقدم، فخرالدین صدیق‌شریف و چنگیز وثوقی در فیلم تلویزیونی «فیلادلفی» ایفای نقش کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «صلح شکن» به کارگردانی «ئی چی لین»، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی لیو تائو، ونگ کوانیان، جیای فنگ، آرون کووک، یو آیلی و ژنگ کای خواهید دید: گائو پلیس جوانی است که در راه مراسم تدفین مادرش، به طور ناگهانی با عابر پیاده ای تصادف می کند و عابر پیاده می میرد. گائو که بسیار ترسیده بود، جنازه را در صندوق ماشین پنهان می کند و همزمان با مادرش، جنازه را دفن می کند. گائو فکر می کند ماجرا تمام شده است. تا این که از طرف رئیس اداره وارد پرونده قاچاق مواد مخدر می شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «سرقت طلایی» به کارگردانی «کار لوک چین»، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ایکین چنگ، جوردن چان و میشل تسی آمده است: پنج پسر بچه یتیم که دوران کودکی خود را در یتیم خانه به سر برده اند، در سنین نوجوانی توسط پیرمرد ثروتمند و خیری به عنوان فرزند خوانده پذیرفته می شوند و زندگی جدیدی را آغاز می کنند. پنج پسربچه نزد پیرمرد بزرگ می شوند و تصمیم می گیرند با یکدیگر برادر باشند و پیرمرد را به عنوان پدر خطاب می کنند. آنها در امور خیر و کمک رسانی به افراد فقیر در کشور خود و یا کشورهای دیگر فعالیت می کنند. تا اینکه در یکی از عملیات‌ها تصمیم می گیرند محموله دارویی را از اروپاییان بدزدند تا بتوانند داروها را به مردم افریقایی برسانند.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «قاچاقچی» به کارگردانی «کلینت ایستوود»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کلینت ایستوود، بردلی کوپر، آلیسون ایستوود و دایان ویست خواهید دید: ارل استون پیرمردی است که به پرورش گل اشتهار دارد. کار برای او در ردیف اول اهمیت قرار دارد، به خاطر همین در زندگی شخصی با همسرش مری و مخصوصاً دخترش آیریس دچار مشکل اساسی شده است. عدم حضور او در مراسم ازدواج دخترش باعث شده تا دخترش از او برنجد و سال‌ها با او قطع رابطه کند. ازدواج تنها نوه اش جنی ـ که دختر آیریس است ـ مصادف می‌شود با ورشکستگی ارل. پیرمرد به واسطه عدم اعتقاد به وسایل ارتباطی جدید و بازاریابی مجبور به گرو گذاشتن مزرعه و خانه اش شده است. او که در طول عمر خود، حتی یک بار هم به خاطر رانندگیِ قانون مدارش جریمه نشده است، با یک گروه بزرگ قاچاق مواد مخدر آشنا می شود. آنها از حسن سابقه و سنّ بالای او استفاده کرده و محموله خود را جابجا می کنند. ارل درآمد حاصله را صرف مخارج عروسی نوه اش می کند. رقم بالای دریافتی، پیرمرد را به طمع انداخته و هر بار به بهانه ای، محمولة مواد مخدر را جابجا می کند. یک بار برای خرید اتومبیل نو، بار دیگر برای از گرو درآوردن مزرعه و خانه، بار دیگر برای تعمیر رستوران مورد علاقه اش و ...

**************************************************

**** شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «تنت» به کارگردانی «کریستوفر نولان»، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، کنت برانا، رابرت پتینسون و آرون تایلر آمده است: یک مامور مخفی ماموریت می یابد که یک قطعه خاص را پیدا کند. این قطعه امکان بازگشت به عقب حوادث و اشیاء را فراهم می کند. او وارد سازمانی مخفی به نام تنت می‌شود و با یک تکنیسین به نام لورا در تنت ارتباط می گیرد. لورا به او گلوله‌هایی را نشان می‌دهد که با تکنولوژی فوق پیشرفته‌ای ساخته شده اند که در طول زمان به سمت عقب حرکت می‌کنند. مامور با پیگیری سر نخ به یک دلال اسلحه برخورد می کند که در بمبئی ساکن است. او به محل زندگی دلال که پریا نام دارد نفوذ کرده و در می یابد که گلوله ها را یک فروشنده اسلحه به نام آندره ساتور طراحی و تولید کرده که با زمان آینده در ارتباط است و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «آخرین مهلت» به کارگردانی «ام.سی.جی»، جمعه ۱ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کوین کاستنر، هایلی اشتاینفلد وکانی نیلسن آمده است: ایتن رینر یک مأمور امنیتی است او احساس سرماخوردگی و مریضی می کند پس از یک تعقیب و گریز با یکی از سوژه‌ها دچار حمله و بی‌هوش می‌شود. پس از هوشیاری در بیمارستان پزشکان به او اعلام می‌کنند که سرطان پیشرفته‌ای دارد که از مغز به ریه‌های او سرایت کرده و چند ماه بیشتر زنده نخواهد ماند، بنابراین خود را بازنشسته می‌کند. ایتن تصمیم می‌گیرد تا به پاریس برود و آخرین روزهای زندگی خود را با دختر و همسرسابق خود بگذراند. در پاریس زنی به نام ویوی به دیدن او می‌آید و خود را یک مأمور عالی‌رتبه سیا معرفی می‌کند و به ایتن می‌گوید آمپولی دارد که با تزریق آن می‌تواند حال او را بهبود دهد اما شرط زنده ماندن او آن است که مردی آلمانی به نام ولف را بکشد، ایتن هم این مأموریت را قبول می‌کند او مأموریت خود را به خوبی انجام می‌دهد و موفق می‌شود ولف را به دام بیندازد اما در آخرین لحظه او را نمی‌کشد و به ویوی می‌گوید به خاطر خانواده اش تصمیم گرفته کار نکند و کارش را انجام داده‌است او از ویوی می‌خواهد خودش ولف را بکشد تا در کنار خانواده اش به آرامش زندگی کند که ...

**************************************************

**** شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «آدم کوچولوها» به کارگردانی «پیتر هویت»، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.   

داستان فیلم با بازی جان گودمن، جیم براد بنت و مارک ویلیامز؛ درباره چهار آدم کوچولو است که در زیر خانه‌ای زندگی می‌کنند. صاحب خانه قصد تخریب آنجا و ساخت یک ساختمان لوکس را دارد. پسر خانواده با این تصمیم مخالف است و آدم کوچولوها به او کمک می‌کنند که جلوی پدرش را بگیرد که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «توربو» به کارگردانی «دیوید سورن»، جمعه ۱ بهمن ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: توربو نام حلزون مهربان و دوست داشتنی است که آرزوی بزرگی در سر دارد. او دوست دارد سریع‌ترین حلزون جهان لقب بگیرد. او در تلاش است این رویای بچگی خود را به عمل بپوشاند و برای این کار به برادرش متوسل می شود و از او می خواهد در این مسیر او را راهنمایی کند.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «لپسیس» به کارگردانی «نوآ هاتن»، جمعه ۱ بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی دین امپریال، مادلین وایز، بیب هاوارد، ایوری آکینو خواهیم دید: ری برای تامین هزینه‌های درمان برادرش جیمز که به یک نوع بیماری موسوم به وازدگی مبتلاست دست به کارهای مختلفی می زند ولی نمی تواند از پس هزینه های زندگی برآید. او در مورد شرکت هایی می شنود که کارشان کابل کشی کوانتومی است و کسانی که برای این شرکت ها کار می کنند در آمد خوبی دارند او از طریق یکی از دوستانش فیلیکس در یکی از این شرکت ها کار پیدا می کند و وارد کمپی می شود که کسانی که برای شرکت کار می کنند در آنجا برای خودشان چادر می زنند. او با افرادی که همکار او هستند آشنا می شود ولی اطلاعات زیادی در مورد کارشان به دست نمی آورد. دستگاه‌های رباتیکی در طول روز که کارگران مشغول کار هستند همراه آنها در جنگل حرکت می کنند و همه اعمال کارگران را زیرنظر می گیرند کارگران از این که نمی‌توانند به میل خود ساعتی را استراحت نمایند از کار این دستگاه ها ناراحتند و همه با هم سعی می کنند که این دستگاه ها را از کار بیندازند که ...

**************************************************

**** شبکه نمایش

فیلم سینمایی «استادی با پنجه های شکسته» به کارگردانی «مو چو»، پنج شنبه ۳۰ دی ماه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جکی چان، سیو تین یئون و دین شک خواهید دید: جکی نزد استاد آموزش کونگ فو می‌رود. او و خانواده‌اش توسط باجگیران تهدید می‌شوند، حالا جکی باید از خانواده‌اش دفاع کند که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «سارق بانک» به کارگردانی «بامپی»، پنجشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ریتیش دشموخ، ویوک اوبیریو و رها چاکرابورتی خواهیم دید: چامپک مرد جوانی به همراه دو دوست بی‌تجربه و بی‌دست و پایش به یک بانک دستبرد می‌زنند اما پلیس بانک را محاصره می‌کند و آنها مجبور می‌شوند برای جلوگیری از حمله پلیس، مشتری‌های داخل بانک را گروگان بگیرند. یک پلیس در لباس شخصی در بین گروگان‌هاست و او موفق می‌شود اعتماد چامپک و دوستانش را به خود جلب کند و آنها را برای رهایی از این شرایط راهنمایی می‌کند. تا اینکه بالاخره اسلحه به دست این پلیس می‌افتد اما بعد از این مشخص می‌شود این مرد پلیس قلابی است و خودش قبل از ورود چامپک و دوستانش برای سرقت اطلاعات مهم روی یک هارد وارد بانک شده است. این هارد اطلاعات محرمانه ای در مورد یکی از وزرای کابینه دولت دارد. این وزیر درگیر کارهای خلاف قانون است و افشای محتوای این هارد می تواند بسیار برای وزیر و دوستانش گران تمام شود. یک پلیس وظیفه شناس نیز به دنبال حل این سرقت و گروگان گیری است که ...

**************************************************

فیلم تلویزیونی «مرتضی» به کارگردانی «محمد حمزه‌ای»، پنجشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم قصه زندگی مرتضی جوان شهرستانی است که بعد از زلزله بم برای کار و زندگی و تحصیل به تهران آمده اما ناخواسته مرتکب قتلی می‌شود که فصل دیگری در زندگی او رقم می‌خورد.

محمد حاتمی، سعید زارع، فرشته مرعشی، فرزاد باقری، مهدی صباغی، اکبر آیین، غلامرضا رمضانی، ارشیا توکلی، میثم رازفر، ساناز فلاحی فرد، پوپک رنجبر و مهرداد ضیایی در تله‌فیلم «مرتضی» بازی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «قبل و بعد» به کارگردانی «باربت شرودر»، پنجشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی مریل استریپ، لیام نیسون و ادوارد فورلانگ خواهیم دید: بن (پدر) و کارولین (مادر) جیکوب و جودیت، یک خانواده چهارنفره خوشبخت را تشکیل می‌دهند. بن یک هنرمند صنعت‌گراست و کارولین پزشک است. مشکل خانواده ازآنجا ایجاد می‌شود که جیکوب با اتومبیلش دختری را که زیر برف و سرما گیر کرده از سر خیرخواهی سوار می‌کند. اما دختر که خویی عصبی دارد به‌تدریج با جیکوب از سر بی‌احترامی و توهین رفتار می‌کند...

**************************************************

فیلم سینمایی «شهرت اسب‌ها» به کارگردانی «اُتو رتزر»، پنجشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جان ارنست هینتیرز، پیا بارچ و ماتیدا کروکل خواهیم دید: هانزی بروکنر که صاحب یک مزرعه و استبل اسب است پنج سال پیش دخترش بر اثر یک سانحه فوت می‌کند و همسرش که توان رویایی با این غم را نداشته او را ترک می‌کند. همسر او انا دکتر یتیم خانه‌ای مجاورت مزرعه بود. حالا بعد از گذشت ۵ سال انا به یتیم خانه باز می گردد تا مدت کوتاهی در آنجا اقامت کند و از حال بچه‌ها باخبر شود. او با دختری به نام نیکی که یک سال است به انجا آمده آشنا می‌شود و درگیر مسائل روحی او می شود. هانزی نیز به طور تصادفی با نیکی آشنا می‌شود و حضور او در زندگی انها باعث می شود تا ...

**************************************************

فیلم سینمایی «دوبار زندگی کن» به کارگردانی «ماریا ریپول»، پنج شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی اسکار مارتینز، اینما کوئستا، مفالدا کاربونل، ناچو لوپز، ایزابل رکنا و آینا کلوتت؛ داستانی غم انگیز اما زیبا در مورد عشق گمشده و یک خانواده است که بر اثر مشکلاتی به خطر می افتد. فیلم راجع به امیلیو است که متوجه می شود که حافظه اش در حال ضعیف شدن است اما سعی می‌کند این موضوع را مخفی نگه دارد. با گذشت ماه ها، وضعیت او به تدریج بدتر می شود. امیلیو استاد ریاضی دانشگاه بود. سرانجام او حتی ریاضی را فراموش می کند. دختر او جولیا در مورد شرایط امیلیو نگران است و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «گنگستر آمریکایی» به کارگردانی «ریدلی اسکات»، پنجشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی دنزل واشنگتن، راسل کرو، جاش برولین، روبرت فیتزگرالد دیگز، جان هاکس، جان اورتیز و آرماند آسانته خواهید دید: فرانک لوکاس راننده و دستیار یکی از متنفذان محله هارلم نیویورک است که پس از مرگ رئیسش وارد تجارت مواد مخدر می‌شود. او که از هوش سرشاری برخوردار است متوجه می‌شود نوع مرغوبی از هروئین در ویتنام در حال تولید است. فرانک با کنار زدن واسطه‌ها مستقیماً به ویتنام می‌رود و با کمک تعدادی از نیروهای امریکا، ‌هروئین ۱۰۰% خالص را به وسیله هواپیماهای ارتش وارد امریکا می‌کند. موفقیت او به حدی است که حتی رؤسای مافیا و سردمداران تجارت مواد مخدر را شگفت زده می کند و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «کلاشنیکف» به کارگردانی «کنستانتین بوسلوف»، پنجشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم با بازی یوری بوریسوف، اولگا لرمن و آرتور اسمولیانینوف، داستان زندگی میخاییل کلاشنیکف و مسلسلی که او اختراع کرد را به تصویر می‌کشد. وی در سال ۱۹۱۹ در منطقه آلتای واقع در سیبری در نزدیکی مرز روسیه و قزاقستان در خانواده‌ای فقیر متولد شد. تحصیلات وی پایین بود به طوری که نتوانست دوران متوسط را طی کند. در سنین نوجوانی وارد ارتش شوروی شد. در سال ۱۹۴۱ طی یکی از حملات ارتش شوروی به نیروهای آلمان نازی در حین رانندگی تانک مجروح و در بیمارستان بستری شد. او در بیمارستان تصمیم گرفت که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «متخصص» به کارگردانی «مایکل وینر»، جمعه اول بهمن ماه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی چارلز برانسون و یان مایکل وینسنت؛ داستان آرتور بیشاپ آدمکشی حرفه‌ای است که تنها زندگی می‌کند و از طریق دریافت سفارش قتل، دستمزد بالایی دریافت می‌کند. شعار بیشاپ این است که هرگز برای خودت همدستی نگیر. یکی از سفارشات دریافتی وی کشتن یکی از دوستان قدیمی و ثروتمند خود اوست، پس از کشتن این مورد، پسر مقتول که شیفته بیشاپ شده از او می خواهد تا به عنوان دستیار کمک حالش باشد ولی ...

**************************************************

فیلم سینمایی «کیش و مات» به کارگردانی «جمشید حیدری»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم داستان جوانی به نام بهروز است که دست به هر کاری می‌زند شکست می خورد. بهروز به جای این که دلیل ناکامی‌هایش را بیابد، فکر می‌کند آدم بدشانسی است و چون بدشانسی‌هایش تداوم می یابد، دست به خودکشی می‌زند، اما چون تاریخ مصرف قرص‌هایی که خورده گذشته بود نجات می یابد. بهروز دوباره تصمیم به خودکشی می‌گیرد ولی این بار یک رزیدنت جوان اعصاب و روان به نام پریسا او را نجات می‌دهد و برای اینکه مانع خودکشی دوباره او شود قول می دهد دیگر بدشانسی نیاورد و حتی یک شانس خیلی بزرگ هم در انتظارش باشد.

حمید گودرزی، الناز شاکردوست و علی صادقی در فیلم سینمایی «کیش و مات» هنرنمایی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «مهلت تمام» به کارگردانی «کریست استوکس»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی براندون آنتونی، تایرون ایوانز کلارک و لندن دئورونا خواهیم دید: کلارنس هارپر، مسئول دفتر یک سناتور امریکایی به نام کانراد تامز، می‌میرد. در مراسم بزرگداشت وی، سناتور که برای انتخابات بعدی قصد دارد رئیس جمهور امریکا شود، به کین، یکی از افراد خانواده هارپر، پیشنهاد جانشینی کلارنس را می دهد. شب هنگام، کین با وضعیتی به هم ریخته و پریشان با دو نفر مسلح به خانه کلارنس می‌آید. آنها به دنبال مدارکی هستند که کلارنس پنهان کرده است. سناتور کانراد، فسادهای مالی و سیاسی زیادی داشته که کلارنس به آنها دسترسی پیدا کرده بوده و قصد داشته این موضوع را علنی کند. کین، کلارنس را کشته و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «سلحشور» به کارگردانی «شاد علی»، جمعه ۱ بهمن ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی دیلجیت دوسانجه، تاپسی پانو، انگاد بدی و ویجای راز؛ بر اساس گوشه ای از زندگی واقعی ساندیپ سینگ کاپیتان تیم ملی هاکی هندوستان ساخته شده است. ورزش هاکی در بین اهالی منطقة شاهباد هندوستان طرفداران فراوانی دارد تا آنجا که بسیاری از خانواده ها فرزندانشان را برای یادگیری و تمرین این ورزش به مربی بد اخلاق و سختگیر هاکی، آقای کاتر می‌سپارند. دو برادر نوجوان به نامهای بیکرام و ساندیپ نیز از این قاعده مستنثنی نیستند. اما سختگیری و تنبیهات فراوانِ کاتر، ساتریپ را فراری می دهد. سال ها می گذرد و بیکرام که جوانی رشید شده درصدد ورود به تیم ملی است، اما ساندیپ جوانی بیکار است که اوج فعالیتش، فراری دادن پرندگان از مزارع پدربزرگ است! او برای آنکه مجبور به دویدن دنبال پرندگان نباشد، با استفاده از چوب، ضربات محکمی به سنگ‌های اطراف زده و در نتیجه پس از پرتاب سنگ به داخل مزرعه، پرندگان فرار می‌کنند. روزی ساندیپ که برای بردن غذای بیکرام به زمین هاکی رفته با دختر هاکی بازی به نام هارپیت آشنا می شود. او در همان نگاه اول به هارپیت دل می بازد. به همین خاطر و برای آن که دختر را بیشتر ببیند، پس از سال ها نزد مربی کاتر بازگشته و تمرینات هاکی را از سر می گیرد که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «قهوه» به کارگردانی «یون هیون چانگ»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی کیم سو یون، جو جین مو و پارک هی سون؛ درباره وسئون و تانیا زوج جوان کره ای است که از کودکی با یکدیگر بزرگ شده اند. آنها که به سرقت قهوه از قطارهای روس مشغولند، پس از دستگیری توسط دولت ژاپن به کار گرفته می‌شوند تا در قتل امپراطور و نابودی ارتش کره به ژاپنی ها و روس ها کمک کنند. جوسئون در هنرهای رزمی و تانیا در آماده کردن قهوه مهارت دارند. تانیا با استفاده از مهارت خود به دربار کره نفوذ کرده و اعتماد امپراطور را که علاقه وافری به قهوه دارد به خود جلب می کند اما ...

**************************************************

فیلم سینمایی «شهر ویران» به کارگردانی «آلن هاگز»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی مارک وال برگ، راسل کرو و کاترین زتا جونز خواهید دید: در پی فساد مالی نیکولاس هاستدلر که شهردار نیویورک است افسر پلیس بیلی تاگات مامور رسیدگی به پرونده و جمع آوری مدارک برعلیه شهردار می شود. او از قبل هم با هاستدلر خورده حساب های شخصی داشته است و به همین دلیل بسیار موشکافانه زندگی خصوصی او را بررسی می کند. هاستدلر که قصد شرکت در انتخابات فرمانداری را دارد چهره بسیار مثبتی از خود و خانواده و عملکردش به مردم ارائه می دهد اما بیلی مدارک قابل قبولی از او به دست آورده و در پی رسوایی اش برمی آید اما متوجه می شود که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «رودخانه خونین» به کارگردانی «وس میلر»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی تای دیگز، جان کیوسک، جرج لوپز و لوک همسورث خواهیم دید: وقتی پسر یک قاضی موفق توسط دو پلیس کشته می‌شود و سیستم قضایی آن ها را آزاد می کند کاراگاهی کارکشته مدارکی محکوم کننده علیه دو افسر پیدا می کند. قاضی با پدری دیگر که فرزند خود را از دست داده است تیمی تشکیل می دهند تا قانون را در دستان خود بگیرند ...

**************************************************

**** شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «عصر یخبندان ۵» به کارگردانی «مایک تارمی یر»، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

داستان انیمیشن در رابطه با سید، مندی، دیگو و دیگر افراد با همکاری هم، مشکلات را پشت سر هم می گذارند تا در طبیعت وحشی قطب زنده بمانند. اسکرات، سنجاب بازیگوش که در نسخه قبل به عنوان خالق قاره ها معرفی شد، این بار طی حماسه سازی هایش منظومه شمسی را به وجود می آورد و هر از گاهی نیز در میان داستان اصلی، سر و کله اش پیدا می شود و به دنبال بلوطش می رود...

**************************************************

فیلم سینمایی «نورم قطب شمال ـ ماجراجویی های بزرگ فرمانروا» به کارگردانی «تیم مالتبی و ریچارد فین»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: نورم شمالی خرس سفید معروفی به عنوان پادشاه قطب شمال است. پدر بزرگ او که قبلا شاه بوده قصد دارد با خرس مونثی ازدواج کند. آنها برای ۶ روز دیگر قرار می گذارند. نورم در این بین درگیر یک ماجراجویی از جنس تاریخ می شود و به ناچار تا پکن چین می رود و برمی گردد و طبق قولی که داده قبل از مراسم عروسی می رسد. اثر طنز و شاد است و برای روزهای شادی مناسب است.

**************************************************

**** شبکه امید

فیلم تلویزیونی «قناری» به کارگردانی «جواد اردکانی»، چهارشنبه ۲۹ دی ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی ابراهیم خضر، رافی اطامیان و ماجده الرز خواهیم دید: فارس پسربچه‌ای فلسطینی است که هر روز به کلیسا رفته و قناری کلیسا را برای هواخوری به فضای آزاد می‌برد، پدر فارس به دست سربازان صهیونیست دستگیر می‌شود و کشیش کلیسا برای اینکه فارس را سرگرم کرده باشد قناری را به فارس هدیه می‌کند تا فارس غم دوری پدر را فراموش کند اما ...

**************************************************

انیمیشن سینمایی «عملیات آجیلی» به کارگردانی «پیتر لپنیوتیس»، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: سارلی سنجاب شیطونی است که از پارک محل زندگی خود رانده شده و حالا مجبور است در میان شلوغی‌های شهر زنده بماند. دست بر قضا او غنیمتی گران‌بها می‌یابد و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «روبو» به کارگردانی «سریک آندراسیان»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: رباتی که برای کارهای امداد و نجات طراحی و ساخته شده است خیلی زود از آزمایشگاه فرار می‌کند و به خانه یکی از مهندسان پناه می‌برد، در آنجا او با پسر این مهندس دوست می‌شود و اتفاقات مختلفی را با هم تجربه می‌کنند که ...

**************************************************

**** شبکه افق

فیلم سینمایی «در حلقه» به کارگردانی «آرماندو یانوچی»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی پیتر کاپالدی، تام هالندر، آنا کلامسکی و جیمز گاندولفینی؛ ماجرای بی‌کفایتی یکی از وزرای انگلستان را روایت می‌کند که مقامات بالادست از او به عنوان مهره‌ای برای اهداف خود استفاده می‌کنند و کوچکترین اظهارنظر او در مطبوعات باید با صلاحدید مقامات پشت پرده باشد. او در یک اظهار نظر در مورد جنگ عراق، برخلاف سیاست‌های انگلستان عمل می‌کند.

**************************************************

فیلم سینمایی «گزارش یک قتل» به کارگردانی «محمدعلی نجفی»، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: سروان کلالی یکی از اعضای قدیم حزب توده پس از آزادی از زندان تصمیم می گیرد رهبر سابق سازمان نظامی حزب به نام کیمرام را که خیانت کرده بود به قتل برساند. او در کوران انقلاب تصمیم خود را عملی می کند و ...

اکبر زنجانپور، زنده یاد هما روستا، ناصر هاشمی، قطب الدین صادقی و مهناز افضلی در فیلم سینمایی «گزارش یک قتل» ایفای نقش کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه شما

فیلم تلویزیونی «سی و سه روز» به کارگردانی «جمال شورجه»، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

«سی و سه روز» با بازی پیر داغر، یاسم مغنی، یوسف الخال و کارمن لبوس؛ روایتی واقعی از مقاومت یک روستای مجاور با اسرائیل است که از حمله اسرائیلی ها به دیگر جناح‌های مقاومت جلوگیری می‌کند. منطقه مرزی جنوب لبنان و اسرائیل، روستای عیتاالشعب نیروهای حزب‌الله لبنان دو نظامی ارتش اسرائیل را به گروگان می‌گیرند تا به دشمن فشار بیاورند اسیرهای لبنانی را آزاد کند. اسرائیل یکی از بی‌رحم‌ترین نظامیان عالی‌رتبه خود به‌نام سرهنگ ادی را روانه منطقه می‌کند. سرهنگ با فرمانده منطقه- هانا، قبلاً رابطه‌ای عاطفی داشته و به او خیانت کرده است! در روستای عیتاالشعب، مراسم عروسی یوسف الدهینی و نسرین در حال تدارک است که محمد سرور از فرماندهان نیروی مقاومت لبنان که در انتظار تولد فرزندش از همسر باردارش است، به یوسف خبر می‌رساند که ....

**************************************************

فیلم تلویزیونی «تپه آدم برفی» به کارگردانی «حسین عامری»، جمعه ۱ بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

این فیلم درباره زندگی مسعود تحصیلکرده رشته سینما است. بعد از فارغ التحصیلی و به محض ورود به بازار کار اتفاق‌هایی در زندگی شخصی اش رخ می‌دهد و مسیر زندگی اش را دستخوش تغییراتی می‌کند.

آزیتا غفاری، جمشید جهانزاده، محمدصالح کرمی، محمد حدادپور، سمیه سیروس مقدم، سیمین موسوی، شبنم بهزادی، مصطفی لاهوتی نژاد، سیامک کاشف آذر، امیر رونقی، مسعود مدنی و محسن جلالی در فیلم تلویزیونی «تپه آدم برفی» هنرنمایی کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «روزگار قریب» به کارگردانی «کیانوش عیاری»، جمعه ۱ بهمن ماه ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

«روزگار قریب» به زندگی دکتر قریب در کنار حوادث آن دوران پرداخته است.

مهدی هاشمی، ناصر هاشمی، شهاب کسرایی، کاوه آهنگر، پرهام کرمی، آفرین عبیسی، مهران رجبی، رضا بابک، محمود بنفشه خواه و فرحناز منافی ظاهر در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.