سقوط بهمن جاده سقز- بانه را مسدود کرد/ مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند

گروه اجتماعی الف،   4001029084

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز از سقوط بهمن و انسداد جاده سقز به بانه خبر داد و گفت: نیروهای راهداری دو شهرستان بانه و سقز مشغول پاکسازی مسیر هستند.

سقوط بهمن جاده سقز- بانه را مسدود کرد/ مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند

محمود روحانی‌زاده در گفت‌وگو با فارس در سقز اظهار داشت: دو بهمن پشت سرهم در ساعت 13 امروز اتفاق افتاده است و در حال ریزش‌برداری هستیم.

رئیس اداره راهداری شهرستان سقز افزود: سقوط بهمن در انتهای حوزه راهداری سقز بانه نرسیده به تونل گردنه خان اتفاق افتاده است.

وی افزود: هنوز مشخص نیست چند خودرو در مسیر کولاک بوده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه مرگ کسی گزارش نشده و تنها چند نفر مجروح شده.اند که به بیمارستان بانه جهت مداوا انتقال داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه در محور سقز بانه حوالی روستای "قوره دره"  تا  "کیله‌شین" شاهد کولاک شدید هستیم، از رانندگان این محور خواست سفر خود چه از سقز به بانه و چه از بانه به سقز را کنسل و به بعد موکول کنند.

روحانی‌زاده وجود تعداد زیاد خودرو در مسیر سقز بانه کمک رسانی را با مشکل مواجه کرده است و رانندگان خودروهای هر دو طرف سقز و بانه حاضر به برگشت نیستند و تنها می‌خواهند به مسیر خود ادامه دهند.

وی در ادامه اظهارکرد: یخ تراشی مسیر اصلی سقز- سنندج نیز در حال انجام است و از رانندگان انتظار می‌رود جهت ادامه کار راهداران، از تردد غیر ضرور در این روزهای برفی و یخبندان در مسیرهای مواصلاتی و برفگیر شهرستان سقز خودداری کنند.