۱۵۰ روستای شهرستان هشترود همچنان در محاصره برف+ فیلم

گروه اجتماعی الف،   4001028099

 فرماندار هشترود گفت: راه ارتباطی ۱۵۰ روستای این شهرستان همچنان مسدود است.

۱۵۰ روستای شهرستان هشترود همچنان در محاصره برف+ فیلم

به گزارش فارس، امین امینیان با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود اکنون تمام راه‌های اصلی باز است، اظهار داشت:متاسفانه با وجود تلاش‌های راهداران هنوز سه روز است که  راه ارتباطی ۱۵۰ روستای شهرستان با مرکز شهرستان به علت بارش برف و کولاک مسدود است.

وی از استانداری و اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای استان خواست نسبت به تامین و تجهیز ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری برای این شهرستان اقدام کنند‌.

امینیان گفت:  محورهای مواصلاتی هشترود  مراغه، میانه، قره چمن، آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، تبریز و  بستان آباد باز بوده و تردد در آنها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از سفرهای غیرضروری در محورهای هشترود مخصوصا محورهای برفگیر خودداری کنند، اظهار کرد: در صورت ضرورت به سفر حتما تمام موارد ایمنی را رعایت نموده و زنجیر چرخ و جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشید. 

فرماندار هشترود تاکید کرد: قبل از سفر حتما با تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان از وضعیت راه‌ها با خبر شوید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

علی ابوالحسنی خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر  از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌های این شهرستان اطلاع حاصل کنند.

وی همچنین با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را از دیگر موارد مهم عنوان کرد.