چه نکاتی را باید در خرید لامپ رشد گیاه مد نظر قرار دهیم؟

گزارش بازرگانی،   4001027026

خرید لامپ رشد گیاه ایده شگفت آوری است، با وجود این، بسیاری از افراد در این باره سوال می پرسند که برای خرید لامپ رشد گیاه به چه نکاتی باید توجه داشته باشند. اولین و شاید بتوان گفت مهمترین مسئله ای که تمامی خریداران باید مد نظر قرار دهند، خرید محصول از برندهای معتبر بازار است.

برندهای معتبر به تمامی استانداردهای روز دنیا توجه دارند و آنها را در ساخت محصولاتشان به کار می برند. همین امر سبب می شود تا محصولات کیفیت خوبی داشته باشند و این موضوع برای مشتریان قرن بیست و یکم اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه به معرفی نکات دیگری می پردازیم که برای خرید لامپ گیاه مهم است.

لامپ رشد گیاه چیست؟

یکی از مواردی که خریداران باید در زمان خرید مد نظر قرار دهند در این زمینه است که این لامپ چه ویژگی هایی دارد. بی شک، لامپ رشد گیاه ال ای دی بهترین لامپ برای تامین نور مورد نیاز رشد گیاهان است. این لامپ طول عمر بسیار بالایی دارد و مدت های طولانی می توان از آن استفاده کرد. لامپ های ای ای دی علاوه بر اینکه نوری مشابه به نور خورشید را برای گیاهان تامین می نمایند، مصرف انرژی شان بسیار پایین است و همین امر سبب می شود که این لامپ به یکی از بهترین محصولات تبدیل شود.

لامپ رشد گیاه چه طیف رنگی تولید می کند؟

همانطور که می دانید، گیاهان برای اینکه به درستی رشد پیدا کنند، به طیف نوری کاملی نیاز دارند. نورهای آبی رویال، آبی معمولی، سفید یخی، زرد، فرمز، قرمز دور و قرمز جیغ برای رشد گیاه ضروری هستند و اگر این نور به گیاه نرسد، گیاه نمی تواند رشد مناسبی داشته باشد. به همین دلیل، خریداران باید مطمن باشند محصولی که خریداری می نمایند طیف نوری کاملی را برای رشد گیاهان تامین می نماید.

پراکندگی نور لامپ رشد گیاه چقدر است؟

خرید لامپ رشد گیاه باید با دقت فراوان صورت گیرد، زیرا این محصول به طور مستقیم بر رشد گیاهان اثر می گذارد و اگر نکات مهم در ساخت آن به کار نرفته باشند، بی شک این لامپ نمی تواند منجر به رشد و پرورش گیاهان شود. لامپ رشد گیاه باید پراکندگی نور زیادی داشته باشد تا بتواند تمامی قسمت های گیاه را پوشش دهد و به رشد آن کمک کند. اگر این موضوع در خرید لامپ رشد گیاه رعایت نشده باشد، گیاه به خوبی رشد نمی کند و این امر چالش های زیادی را برای افراد به وجود می آورد.

لامپ رشد گیاه چقدر حرارت تولید می کند؟

یکی دیگر از مواردی که در خرید لامپ رشد گیاه باید مد نظر باشد، میزان حرارت تولید شده توسط این لامپ هاست. اگر لامپ رشد گیاه حرارت زیادی تولید کند ( به طور مثال لامپ های رشد متال هالیدی حرارت زیادی تولید می کنند)، به مرور زمان گیاه آسیب می بیند و دیگر نمی تواند بازدهی خوبی داشته باشد. همچنین، لامپ هایی که حرارت زیادی را تولید می کنند باعث می شوند فضای گلخانه ها گرم شود و این موضوع می تواند آسیب های جدی به محیط زیست وارد کند. لامپ های ال ایی دی از جمله محصولاتی هستند که حرارت بسیار کمی تولید می کنند و توصیه می شود خریداران در خرید لامپ رشد گیاه به آن توجه داشته باشند.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید لامپ رشد گیاه در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید در خرید این لامپ باید به ویژگی های آن از جمله نوع لامپ، طیف رنگی تولید شده توسط لامپ و میزان حرارت تولید شده توجه داشته باشید. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید پارچه رفلکتور و گلدان پارچه ای هستید، می توانید به فروشگاه گرولایت مراجعه نمایید. این فروشگاه محصولاتی با کیفیت بالا را به مشتریانش عرضه می دهد.