بارش شدید برف جاده خلال به اسالم را مسدود کرد

گروه اقتصادی الف،   4001025055

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بدلیل بارش سنگین برف و ادامه کولاک شدید و نبود دید کافی اکنون جاده خلخال به اسالم مسدود است.

 بارش شدید برف جاده خلال به اسالم را مسدود کرد

کلیم الله وثوقی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به علت کولاک شدید و احتمال سقوط بهمن مسدود شده و تا اصلاع ثانوی از تردد رانندگان در این مسیر از هر ۲ سمت گیلان و خلخال جلوگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: بارش برف که از اوایل بامداد روز گذشته در استان اردبیل آغاز شده در مناطق مختلف خلخال هم اکنون نیز ادامه دارد و ارتفاع برف در برخی از راه‌های کوهستانی منطقه به بیش از ۵۰ سانتی ‌متر رسیده است.

وثوقی بیان کرد: شدت کولاک و بارش برف عملیات بازگشایی و برفروبی راه‌های مسدود شده از برف روستایی این شهرستان را با مشکل مواجه کرده و تا آرام شدن هوا امکان بازگشایی راه برخی از روستاهای واقع در مناطق مرتفع امکان پذیر نخواهد بود.

وی با اشاره به ادامه بارندگی برف و تشدید کولاک در نقاط مختلف استان از مردم خواست علاوه بر توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر تداوم بارش برف تا اواسط هفته جاری ، تجهیزات زمستانی را هنگام رانندگی به همراه داشته و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از مردم خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.