آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی/بارش برف و باران از فردا

گروه اجتماعی الف،   4001023068

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که از فردا و در مسیر برگشت محورهای شمالی ترافیک سنگینی پیش بینی می‌شود که همراه با بارش سنگین برف و باران خواهد بود.

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی/بارش برف و باران از فردا

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر تردد روانی در محورهای شمالی وجود دارد و به غیر از بارش برف و باران در آذربایجان غربی و بارش باران در آذربایجان شرقی و کردستان گزارشی درباره نزولات جوی در دیگر استان‌ها و محورهای مواصلاتی وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر تنها در آزادراه کرج -قزوین در محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری ترافیک سنگینی گزارش شده است اما از بعدازظهر فردا (جمعه ساعت ۱۶) ترافیک سنگینی در محور منجیل_لوشان، محور چالوس در محدوده‌های مرزن آباد، بیلقان، مکارود و هزارچم گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: همچنین پیش‌بینی می‌شود در محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، محدوده پنجاب، گزنک، آمل، بایجان، شاهاندشت و آب اسک محور هراز و در پیست آبعلی نیز ترافیک سنگینی برای بعد از ظهر فردا شاهد باشیم.

محرابی نیا همچنین درباره محورهای مواصلاتی مسدود شده در پی بارش های صورت گرفته در هفته‌های گذشته اعلام کرد: محورهای مسدود شریانی شامل دهگلان – حسین آباد، شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر است و از سوی دیگر برای محورهای مسدود دیگر نیز مسیرهای جایگزین معرفی شده است که می‌توان به مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان – بندرلنگه برای محور بندرخمیر – بندرلنگه، مسیر جایگزین سه راهی گچین - سه راهی منبع آب برای محور بندرخمیر – بندرعباس و مسیر جایگزین کمربندی قدیم برازجان برای محور دالکی – برازجان اشاره کرد.

وی تاکید کرد: مردم برای تردد در محورهای شمالی به ویژه از امشب و فردا باید تجهیزات سفرهای زمستانی مانند زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند و قبل از انجام سفر از طریق سایت و سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی مطلع شوند چرا که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بارش برف و باران از امشب آغاز شده و از ساعات اولیه صبح  فردا (جمعه) در محورهای شمالی شدت خواهد گرفت.