پرفروش ترین دوربین های هایک ویژن

گزارش بازرگانی،   4001019094

هایک ویژن معروف ترین شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی در دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته هایک ویژن و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و در دو دهه توانسته است به بزرگترین تولید کننده دوربین های مداربسته نظارتی در دنیا تبدیل شود.


بر اساس برنامه های ذکر شده در شرکت هایک ویژن، مدیریت این شرکت تصمیم دارد در آینده ای نزدیک در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالا بردن کیفیت محصولات خود تیم های تحقیقاتی خود را گسترش دهد تا ازاین طریق محصولات با تکنولوژی روز را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برساند.

فروشگاه هایک تجارت

همه شرکت های بزرگ دنیا عاملیت های فروش و نمایندگی های خود را در دیگر کشورها فعال می کنند. فروشگاه هایک تجارت در حال حاضر بزرگ ترین نمایندگی رسمی فروش محصولات هایک ویژن در سراسر ایران است. شما می توانید تمام محصولات برند هایک ویژن را با نازل ترین قیمت بازار درب منزل یا محل کسب و کارتان تحویل بگیرید. تنها کافیست با شماره تلفن 02167958 تماس بگیرید یا به وبسایت شرکت هایک تجارت به آدرس www.hiktejarat.com مراجعه کنید.

همچنین شرکت هایک تجارت بعد از خرید شما خدمات نصب و پشتیبانی محصولات را نیز به صورت رایگان به شما عرضه می کند تا بعد از خرید نگران پروسه نصب دوربین مدار بسته نباشید.

 

پرفروش ترین دوربین های هایک ویژن

دوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن سری های جدید دوربین های اسمارت هایک ویژن به حساب می آیند که جایگزین دوربین های آنالوگ نسل قدیم شده است. این دوربین ها در حال حاضر با قابلیت های منحصر به فردی مانند شمارش افراد، دوربین های پلاک خوان، دوربین های مداربسته تشخیص چهره و ... در بازار موجود است.

این مدل دوربین ها را می توانید در فروشگاه هایک تجارت سفارش دهید و از خدمات نصب رایگان شرکت هایک تجارت بهره مند شوید.

پرفروش ترین مدل های دوربین توربو HD هایک ویژن

DS-۲CE۱۶D۰T-IF:
DS-۲CE۱۶D۰T-I۲FB: دو نوع خروجی تصویر دارد BNC & twisted-pair cable por
DS-۲CE۱۶D۰T-ITPFS: متراژ دید در شب: ۲۵ متر، میکروفن دار.
DS-۲CE۱۶D۰T-VFIR۳F: متراژ دید در شب: ۴۰ متر، نوع لنز وریفوکال است.
DS-۲CE۱۶D۰T-I۳F: متراژ دید در شب: ۳۰ متر.
DS-۲CE۱۶D۰T-IRPE و DS-۲CE۱۶D۰T-IRE: فناوری POC  دارد.
DS-۲CE۱۶D۰T-IT۵E: متراژ دید در شب: ۸۰ متر.
 DS-۲CE۱۶D۰T-IT۳E: متراژ دید در شب: ۴۰ متر

در گذشته تنها دوربین‌های مداربسته آنالوگ استفاده می‌شد اما امروزه با تنوعی که دوربین‌های مداربسته تحت شبکه در رمزگذاری‌ها، کیفیت‌های تصویر و هوشمندی ارائه می‌کنند توانسته جای دوربین‌های آنالوگ را در بازار بگیرد.
دوربین مداربسته تحت شبکه را می توان به دو دسته تقسیم‌ بندی کرد. دسته اول دوربین‌هایی هستند که برای ذخیره تصاویر نیاز به دستگاه NVR دارند و دسته دیگر دارای شکاف رم بوده و می‌توانند تصاویر را در حافظه داخلی خود ذخیره نمایند.

پرفروش ترین مدل های دوربین تحت شبکه هایک ویژن

DS-۲CD۱۰۲۳G۰-I: کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
DS-۲CD۱۰۲۳G۰-IU: میکروفن داخلی 
DS-۲CD۱۰۲۳G۰E-I: قابلیت POE، فناوری ۳DDNR
DS-۲CD۱۰۲۳G۰E-IF: پشتبانی از کارت حافظه و مموری کارت تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت.
DS-۲CD۲T۸۳G۰-I: کیفیت تصویر ۸ مگاپیکسل فناوری POE
DS-۲CD۲T۶۳G۰-I: کیفیت تصویر ۶ مگاپیکسل
DS-۲CD۲T۴۳G۰-I:  کیفیت تصویر ۴ مگاپیکسل

نکات مورد توجه در خرید دوربین هایک ویژن

برای خرید دوربین های هایک ویژن بهتر است به نکاتی توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

توجه به نیازها و قابلیت های مورد نظر خود: نیاز است که پیش از خرید، تمام قابلیت های مورد نیاز خود را دسته بندی کنید. همچنین بهتر است میزان بودجه و نیازهای خود را در اختیار نصاب و یا فروشنده دوربین مداربسته قرار دهید تا بتوانند مناسب ترین محصول را به شما معرفی کنند.

خرید محصول با گارانتی معتبرمحصولات هایک ویژن توسط شرکت های مختلفی در ایران به فروش می رسند، توصیه می گردد که پیش از خرید از اعتبار شرکت گارانتی دهنده محصولات اطمینان حاصل نمایید . شرکت هایک تجارت محصولات هایک ویژن را با گارانتی پارس ارتباط به شما عزیزان عرضه می کند.

اطمینان از پشتیبانی محصول از قابلیت های مورد نظرپس از معرفی یک محصول خاص توسط نصاب یا فروشنده، می بایست با مراجعه به کاتالوگ، مشخصات فنی و یا دیتاشیت از صحت قابلیت های آن مطمئن شوید و یا حتما خرید خود را از نمایندگان معتبر فروش انجام دهید.

رزولوشن دوربین مداربسته : یکی از نکات حائز اهمیت در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، توجه به رزولوشن آن است، توجه داشته باشید که در هر پروژه یا هر کاربردی، نیاز به تهیه دوربین با رزولوشن بسیار بالا نیست.

اما اگر محیط نصب، دارای حساسیت بالایی است و دیدن جزئیات بیشتری از محیط برای کاربر، حائز اهمیت است حتما نیاز است که دوربین با رزولوشن بالا و یا حتی از دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP با قابلیت های VCA استفاده شود تا پس از نصب دوربین مداربسته هایک ویژن بیشترین بهره وری لحاظ شود.



هایک ویژن، هایک تجارت

شرکت هایک تجارت علاوه بر ارائه محصولات متنوع دوربین مداربسته ، دیگر تجهیزات نظارتی و حفاظتی مانند دزدگیر های اماکن، سیستم های اعلام حریق و دستگاه های پشتیبان برق اضطراری یو پی اس را نیز به شما عزیزان عرضه می کند. شما به راحتی می توانید هر آنچه که در خصوص بهبود امنیت کسب و کار خود و محیط زندیگیتان لازم دارید را از فروشگاه هایک تجارت خریداری کنید.

مشتریان و مصرف کنندگان گرامی با مراجعه به وبسایت فروشگاه هایک ویژن هایک تجارت می توانند سفارش خود را ثبت کنند. برای دریافت لیست قیمت هایک ویژن نیز می توانید به صفحه لیست قیمت مراجعه کرده و از قیمت ها مطلع شوید و برای مشاوره و پشتیبانی جهت خرید محصولات هایک ویژن با شماره ۰۲۱67958 در تماس باشند.