آیا کنکور آسان است ؟ / چگونه رتبه برتر کنکور شویم؟!

گزارش بازرگانی،   4001007083 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

یکی از سوالاتی که همیشه در خصوص آزمون سراسری مطرح می‌باشد این است که آیا اساسا کنکور آسان است و یا استرس کاذب بوده و اخبار کنکور و البته حواشی آن، بیشتر باعث سردرگمی دانش‌آموزان می‌شود؟!

دوران کنکور یکی از سخت‌ترین و پر استرس‌ترین دوران زندگی هر فرد محسوب می‌شود. مطمئنا اکثر شما نیز این دوران را سپری کرده‌اید و مشکلات بسیار شب‌ها و روزهای قبل از کنکور را چشیده‌اید و بعضا نگران آینده فرزندان خود هم می‌شوید! اما برنامه اوج یادگیری شرایطی را فراهم کرده است تا استرس و سختی این مسیر به شدت کاهش یابد. هر کسی که دوران کنکور را سپری کرده باشد؛ می‌داند که این مسیر همواره پر از فراز و نشیب است. فراز و نشیب‌هایی که گاها باعث نا امیدی دانش آموز می‌شوند.

انتشارات گیلنا با شعار "کنکور آسان است" باعث شده است تا شما بتوانید از این فراز و نشیب ها به خوبی عبور کنید و به سمت موفقیت گام بردارید. توجه داشته باشید که جمله‌ی "کنکور آسان است" تنها زمانی تحقق می یابد که شما بتوانید از امکانات و قابلیت های برنامه اوج یادگیری و همچنین بسته های آموزشی یادگیری آسان بهره مند شوید. اما سوال اینجاست که قابلیت ها و امکانات برنامه تلویزیونی و بسته های آموزشی این موسسه در چه مواردی خلاصه می شوند؟

کنکور آسان است

با بسته های آموزشی یادگیری آسان در مسیر پیشرفت گام بردارید

همه چیز در مورد کنکور آسان است

موارد زیادی وجود دارد که قابلیت و امکانات یک موسسه کنکور را نشان می دهد. این قابلیت ها هستند که باعث ایجاد وجه تمایز می شوند. کادر فنی مجرب، بسته های آموزش جامع، فراهم سازی بهترین شرایط و... از جمله مواردی هستند که موسسه کنکور آسان است با رعایت آنها توانسته است از سایر موسسات کنکوری پیشی بگیرد.

اگر این برنامه آموزشی که از شبکه دوم سیما پخش می شود را دیده باشید؛ وجه تمایز این موسسه با سایر موسسات را به خوبی درک می کنید. برنامه هایی که پر از انرژی، دانش و علم می باشند. این برنامه آموزش، به نحوی تدارک دیده شده است که دانش آموز بهترین عملکرد ذهنی در مقابل آموزش را داشته باشد. بهترین عملکرد ذهنی در مقابل آموزش باعث می شود تا دانش آموز مفاهیم را به راحتی هضم کند و آن ها را فرا بگیرد.

اوج یادگیری که از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش می شود؛ فرصت خوبی هست برای اینکه شما وجه تمایز موسسات کنکوری را ببینید. این موضوع باعث می شود تا بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید و موسسه مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که انتخاب نادرست در زمینه موسسه می تواند سرنوشت شما را تغییر دهد و مانع از موفق شدن شما گردد.

کنکور آسان است؟!

کنکور آسان است! این موضوع زمانی به واقعیت تبدیل می شود که شما پشتکار داشته باشید و از جنگیدن با مشکلات پیش رو نا امید نشوید. شما با وجود بسته های آموزشی این موسسه می توانید مسیر موفقیت را طی کنید و به رشته و دانشگاه مدنظر خود برسید. افرادی که از بسته های آموزشی یادگیری آسان استفاده کرده اند؛ به برتر بودن این بسته های آموزشی اذعان داشته اند (افرادی که از بسته های آموزشی استفاده کرده اند با رتبه های خوبی وارد دانشگاه های برتر شده اند). در این صورت شما می توانید به داشتن آینده ای روشن و خوب ایمان داشته باشید.

بسته های آموزشی یادگیری آسان عبارتند از:

  • بسته معلم خصوصی

  • پکیج آموزشی

  • پکیج روش تست زنی

  • پکیج خلاقیت

  • پکیج جمعبندی و همایش

کنکور آسان است

معرفی انتشارات گیلنا

کتاب های آموزشی کنکور آسان است توسط انتشارات گیلنا منتشر می شود. این انتشارات اولین موسسه کنکوری است که توانسته است از سازمان وزارت ارشاد مجوز پخش فیلم های آموزش دیجیتال را دریافت کند. انتشارات گیلنا توانسته است بهترین کتاب های آموزشی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد؛ کتاب هایی که تمام استاندارد های آموزشی را رعایت کرده اند و نتیجه و محصول نهایی این انتشارات چیزی جز کتاب های باکیفیت نیست.

وجه تمایز بسته های آموزشی کنکور آسان است در چیست؟

اگر برنامه اوج یادگیری را دیده باشید؛ همواره متوجه دانش و علم استادان می شوید. این افراد با دقت و حساسیت خاصی انتخاب شده اند تا بتوانند مطالب را به صورت صریح و قابل فهم به شما منتقل کنند. همچنین نحوه درس دادن استادان به گونه ای است که شما به فهم و یادگیری درس ترغیب می شوید (برخلاف معلمان و استادانی که بسیار خسته کننده به آموزش می پردازند). یادگیری دروس به همراه انگیزه و اشتیاق، با سرعت بالایی انجام می شود. در واقع فهم دانش آموز شتاب بسیار زیادی می گیرد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس او می شود. همچنین تست های موجود در این بسته‌ها با دقت و ظرافت بالایی انتخاب شده اند. سوالات و تست های مناسب باعث می شوند تا شما دانش و علم خود را به طور معقول به چالش بکشید. همین موضوع یادگیری شما را بهبود می بخشد. متاسفانه برخی از موسسات مناسب بودن تست و سوالات را در سخت و غیر استاندارد بودن آنها می بینند که این دید کاملا غلط می باشد.

یکی دیگر از وجوه تمایز و برتری این موسسه نسبت به سایر موسسات، بهره بردن از استادان مجرب و حرفه ای است، که درس دادن و انتقال مفاهیم توسط آنها نیز به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد.

اساتید این مجموعه عبارتند از:

  1. استاد حسین احمدی

  2. مهندس امیر مسعودی

  3. مهندس عارف ربیعیان

  4. دکتر مهدی شیخی

  5. دکتر عرفان پازوکی

  6. آقای امیر دانش زاده

که از جمله چهره های برتر حوزه آموزش کنکور هستند که کنکور آسان است در مجموعه خود از آنها استفاده می کند تا بتواند شما را به قله های موفقیت برساند.

کنکور آسان است

امیر مسعودی، یکی از استادان به نام و مجرب برنامه اوج یادگیری(یادگیری آسان)

اوج یادگیری

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم؛ برنامه اوج یادگیری به منظور آشنا سازی دانش آموزان با بسته های آموزشی موسسه یادگیری آسان (یادگیری آسان مجموعه ای فعال در حوزه آموزش مطالب کنکوری می باشد که با این برنامه تلویزیونی حضور پررنگی دارند) تدارک دیده شده است. این برنامه شامل آموزش، نحوه تست زنی و مشاوره و... می باشد که توسط استادان مجرب و حرفه ای انجام می شود. این موسسه در نظر دارد تا با ایجاد بستری مناسب بتواند موفقیت را برای دانش آموزان رقم بزند. بسته های آموزشی با کیفیت، استادان مجرب، مشاوره و برنامه ریزی ، طرحهای مشاوره و... از جمله مواردی هستند که این موسسه همه آنها را در اختیار دارد و از آنها در جهت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان استفاده می کند. در واقع داشتن این مجموعه وجه تمایز این موسسه با سایرین محسوب می شود. شما برای سفارش بسته های آموزشی می توانید به سایت یادگیری آسان به آدرس www.asanyadgiri.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های 09121003198 و 02191316001 تماس حاصل فرمایید.