رئیس‌جمهور: لرستان از ظرفیت‌های زیرساختی بالایی برخوردار است/ به دنبال کاهش بیکاری هستیم

گروه سیاسی الف،   4000919003

رئیس‌جمهور با بیان اینکه، لرستان از ظرفیت‌های زیرساختی بالایی برخوردار است، گفت: لرستان با وجود ظرفیت بسیار اما از بیکاری جوانانش رنج می‌برد.  

رئیس‌جمهور: لرستان از ظرفیت‌های زیرساختی بالایی برخوردار است/ به دنبال کاهش بیکاری هستیم

به گزارش فارس، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز و در بدو ورود به فرودگاه این شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و گرامی‌داشت یاد شهدای عالیقدر لرستان به ویژه ۶۳۰۰ شهید استان، شهدای پرستار و شهدای خدمت به مردم، اظهار کرد: تقدیرمی‌کنیم از خانواده معظم ایثارگر و کسانی که سال‌های دفاع مقدس مردانگی ایستادگی کردند و پشتوانه جدی برای جبهه‌های حق علیه باطل بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه، امروز خوشحالم در جمع مدیران و مردم استان لرستان هستم، گفت: شرایط کرونایی مانع می‌شود در اجتماعات مردمی حضور پیدا کنیم و این شرایط اجازه اجتماعات را نمی‌دهد با این وجود دوست داشتم در شهرهای مختلف استان مردم بسیار باصفا، باوفا، ولایتمدار و مخلص استان حضور پیدا می‌کردم.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به برخی برنامه‌های سفر یک‌روزه خود به لرستان بیان داشت: شرکت در جلسه شورای اداری و جلسات نمایندگان اقشار از جمله برنامه‌های امروز خواهد بود.

وی با بیان اینکه لرستان از ظرفیت‌های زیرساختی بالایی برخوردار است، گفت: با این وجود، واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیلی در استان وجود دارد علی‌رغم اینکه لرستان نیاز بالایی به کار و شغل دارد.

رئیس‌جمهور افزود: این شرایط ما را به شدت رنج می‌دهد، دختران و پسران تحصیل‌کرده زیادی در لرستان وجود دارد که از بیکاری رنج می‌برند، ظرفیت‌های آب و خاک و کشاورزی و معدن و گردشگری در لرستان وجود دارد اما کاری در استان نیست.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه محور برنامه‌های امروز بررسی موانع و مشکلات استان است، گفت: آنچه را لازم است در استان تصمیم می‌گیریم و آنچه در تهران است را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: در صدد آن هستیم تا رنج بیکاری را در این استان بکاهیم تا ظرفیت‌های استان لرستان به کار گرفته و استفاده شود.