قمپز عجیب بایدن درباره ایران!

گروه سیاسی الف،   4000917087 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

 رئیس جمهور آمریکا طی سخنانی مدعی شد که یکی از بزرگترین دلایل حضور نظامیان این کشور در عربستان، مهار ایران و مقابله با تهران است.

قمپز عجیب بایدن درباره ایران!

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حضور نظامیان تروریست این کشور در سراسر جهان، مدعی شد که حضور آن ها در پایگاه‌های آمریکا در عربستان، تنها به دلیل مقابله با اقدامات ایران در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پولیتیکو جو بایدن علیرغم وعده‌های انتخاباتی خود مبنی بر بازگرداندن نظامیان آمریکایی به کشورشان و متوقف ساختن مداخلات ایالات متحده در جهان، در گزارش خود نوشت: تنها تعداد کمی از نیروهای نظامی ایالات متحده برای انجام عملیات علیه القاعده در عربستان و داعش، به یمن اعزام شده‌اند.

وی همچنین در خصوص حمایت واشنگتن از حملات متجاوزانه عربستان علیه یمن مدعی شد: همانطور که پیشتر اعلام شد، من دستور حمایت ایالات متحده از عملیات نظامی تهاجمی نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان سعودی علیه حوثی ها در یمن را صادر کردم. نظامیان ایالات متحده تنها به ارائه مشاوره نظامی به نیروهای منطقه به منظور اهداف دفاعی و آموزشی، و آن هم تنها در رابطه با عملیات ائتلاف علیه حوثی ها ادامه خواهند داد!

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گزارش خود، با مطرح کردن مجدد اتهامات بی اساس خود علیه کشورمان نوشت: نیروهای مسلح آمریکایی در راستای حمایت از نیروها و منافع ایالات متحده در برابر اقدامات خصمانه ایران و گروه‌ های مورد حمایت این کشور در عربستان سعودی مستقر شده‌اند.